Partea v7 - ANEXA 7 - Instructiuni din 2009 pentru aplicarea în sistemul public de pensii şi alte drepturi de asigurări sociale a Regulamentului Consiliului nr. 1408/71/CEE privind aplicarea regimurilor de securitate socială lucrătorilor salariaţi, lucrătorilor independenţi şi membrilor familiilor lor care se deplasează în interiorul Comunităţii, adoptat la 14 iunie 1971 şi a Regulamentului Consiliului nr. 574/72/CEE care stabileşte modalităţile de aplicare a Regulamentului Consiliului nr. 1408/71/CEE privind aplicarea regimurilor de securitate socială lucrătorilor salariaţi, lucrătorilor independenţi şi membrilor familiilor lor care se deplasează în interiorul Comunităţii, adoptat la 21 martie 1972
M.Of. 355 bis
În vigoareCOMISIA ADMINISTRATIVĂ PENTRU SECURITATEA SOCIALĂ A LUCRĂTORILOR MIGRANŢI | E202 (1) |
Ţara | Număr de identificare(2)(16) | Instituţia în cauză (dacă este cazul, organismul de legătură) |
1) ......................... | ||
2) ......................... | ||
3) ......................... | ||
4) ......................... | ||
5) ......................... |
1. Instituţia căreia îi este adresat formularul (după caz, instituţia în cauză sau organismul de legătură) |
1.1 Denumire: ................................... |
1.2 Adresa(3): .................................... |
A. Informaţii privind asiguratul(4) |
2. |
2.1 Nume de familie(5): .................................... |
2.2 Nume la naştere(5): .................................... |
2.3 Prenume(6): ............................................... |
2.4 Nume purtate anterior(7): ........................... |
2.5 Sex(8): ................. |
2.6 Numele şi prenumele tatălui(9): ................... |
2.7 Numele şi prenumele mamei la naştere (9): ....................... |
2.8 Starea civilă: |
|_| necăsătorit |
|_| divorţat(10) |
începând cu data de(11) ..................... |
|_| separat |
începând cu data de(11) ..................... |
|_| căsătorit de la(11) .......................... |
|_| recăsătorit(10) |
începând cu data de(11) ..................... |
|_| văduv |
începând cu data de(11) ..................... |
|_| care convieţuieşte cu o altă persoană începând cu data de(12)(4) ............ |
2.9 Cod fiscal(13) |
Cod fiscal al districtului |
2.10 Numărul asigurării(2)(14) |
3. Cetăţenie (15)(16): ............................. |
4. Detalii despre naştere(17) |
4.1 Data naşterii(17): ................................... |
4.2 Locul naşterii(18): .................................. |
4.3 Provincie/judeţ/regiune(19): .................... |
4.4 Ţara(20): ............................................... |
5. Adresă şi detalii bancare |
5.1 Adresa (3)(21)(22) ................................................ |
5.2 Detalii bancare sau adresa pentru plata directă |
Numele beneficiarului aşa cum este înregistrat la bancă ..................... |
Denumirea băncii ............................ |
Adresa băncii ................................. |
Cod de identificare bancară (BIC/SWIFT) |
Număr de cont bancar internaţional (IBAN) |
6. |
6.1 Număr de asigurare la instituţia de înregistrare: .................. |
6.2 Numărul de referinţă al dosarului la instituţia care instrumentează cererea: ............... |
7. |
7.1 |_| Asiguratul continuă să desfăşoare o activitate profesională |
|_| ca lucrător salariat |
|_| ca lucrător independent |
|_| funcţionar public(22a) |
|_| care antrenează asigurarea obligatorie la pensie(23) |
7.2 |_| Asiguratul nu mai desfăşoară activităţi profesionale |
|_| ca lucrător salariat |
|_| ca lucrător independent |
|_| ca funcţionar public(22a) |
de la data de .................. |
7.3 |_| Asiguratul intenţionează să înceteze desfăşurarea unei activităţi |
|_| ca lucrător salariat |
|_| ca lucrător independent |
|_| ca funcţionar public(22a) |
de la data de .................. |
7.4 |_| Asiguratul intenţionează să desfăşoare o activitate(24) |
|_| ca lucrător salariat |
|_| ca funcţionar public(22a) |
|_| activitate independentă (a se preciza natura activităţii): |
7.5 Cuantumul |_| din salariul |_| din venitului profesional |_| din alte venituri |
........................ (25) |
7.6 Natura celorlalte venituri: ........................... |
7.7 |_| Solicitantul/solicitanta declară că nu are nici un venit(26) |
8. | ||
8.1 Asiguratul | a solicitat prestaţiile următoare | beneficiază de prestaţiile următoare |
8.2 continuarea plăţii salariului în caz de boală | |_| | |_| |
8.3 prestaţii în bani pentru incapacitate de muncă în cadrul asigurării de boală | |_| | |_| |
8.4 alocaţii în caz de recuperare a capacităţii de muncă | |_| | |_| |
8.5 pensie de invaliditate(27) | |_| | |_| |
8.6 pensie de bătrâneţe(27) | |_| | |_| |
8.7 pensie de urmaş(27) | |_| | |_| |
8.8 pensie ca urmare a unui accident de muncă sau a unei boli profesionale | |_| | |_| |
8.9 prestaţie de tipul pensiei plătibilă în cadrul asigurării auto obligatorie (indemnizaţie de accident rutier) (28) | |_| | |_| |
8.10 prestaţii de şomaj sau pensii anticipate | |_| | |_| |
8.11 prestaţii familiale(29) | |_| | |_| |
8.12 rambursări de contribuţii | |_| | |_| |
8.13 transfer de contribuţii(30) | |_| | |_| |
8.14 alte prestaţii (de precizat) | |_| Da | |_| Nu |
8.15 Instituţii responsabile pentru plata prestaţiilor menţionate la punctele 8.3. - 8.11 [denumire, adresă(3), numărul prestaţiei]: 8......................................... 8......................................... 8......................................... 8......................................... | ||
8.16 Informaţii complementare cu privire la prestaţiile menţionate la punctele 8.3 - 8.10. | |||
Prestaţii | Număr de referinţă al dosarului | Perioadă sau dată de acordare | Cuantum |
8........................... | ....................... | ............................ | ..................... |
|_| zilnic | |||
|_| săptămânal | |||
|_| lunar | |||
|_| anual | |||
8........................... | ....................... | ............................ | ..................... |
|_| zilnic | |||
|_| săptămânal | |||
|_| lunar | |||
|_| anual | |||
8........................... | ....................... | ............................ | ..................... |
|_| zilnic | |||
|_| săptămânal | |||
|_| lunar | |||
|_| anual | |||
8........................... | ....................... | ............................ | ..................... |
|_| zilnic | |||
|_| săptămânal | |||
|_| lunar | |||
|_| anual | |||
8.17 Sunt considerate avans la pensia solicitată: |
|_| indemnizaţiile pentru incapacitate de muncă în cadrul asigurării de boală |
|_| prestaţiile de şomaj |
|_| ............................. |
8.18 Asiguratul este îndreptăţit la prestaţiile în natură de asigurare de boală conform legislaţiei aplicate de instituţia care instrumentează cererea |
|_| da |_| nu |_| nu s-a stabilit încă |
8.19 Prestaţia menţionată la punctul 8.6 sau 8.7 rezultă din(31): |
|_| perioadele de asigurare realizate de solicitant: a se vedea E205. |
|_| perioadele de asigurare realizate de (fostul/ta) soţ/soţie: a se vedea E205. |
9. Informaţii suplimentare în vederea aplicării regulilor de cumul |
9.1 Dacă prestaţii de aceeaşi natură sunt acordate de instituţia sau de instituţiile în cauză, pensia calculată de instituţia care instrumentează cererea poate fi redusă? |
|_| da |_| nu |_| nu s-a stabilit încă |
9.2 Pensia calculată de instituţia care instrumentează cererea poate fi redusă |
|_| da |_| nu |_| nu s-a stabilit încă |
- datorită luării în calcul a uneia sau a mai multor prestaţii menţionate la punctul 8? |
8............. 8............. 8............. 8............. |
- datorită unui alt venit decât prestaţiile menţionate la punctul 8? |
|_| venitul dintr-o activitate salariată/independentă |
|_| alt venit(32) ........................... (32) |
9.3 Instituţia în cauză este rugată să precizeze cuantumul pensiei care rezultă dintr-o asigurare voluntară (punctul 6.7 al formularului E210) |
|_| da |_| nu |
9.4 Prestaţia datorată de instituţia care instrumentează cererea rezultă (integral sau parţial) dintr-o asigurare voluntară? |
|_| da |_| nu |
10 Informaţii care trebuie furnizate dacă formularul trebuie transmis instituţiilor daneze (10.1, 10.2 şi 10.3), germane, greceşti, spaniole, austriece, poloneze (10.1 şi 10.2), franceze (10.1, 10.2 şi 10.4), islandeze, slovene (10.2 şi 10.3), portugheze, cehe, finlandeze şi norvegiene(10.2) |
10.1 Solicitantul(33) |_| se declară inapt de muncă (ase vedea raportul medical anexat) |
|_| se declară ca fiind în incapacitate totală de muncă, iar invaliditatea se datorează activităţilor prestate (a se vedea raportul medical anexat)(33a) |
|_| se declară apt de muncă |
10.2 Solicitantul(33)(34) |_| declară că are nevoie de asistenţa permanentă a unei terţe persoane pentru a realiza una dintre activităţile obişnuite ale vieţii cotidiene (a se vedea raportul medical anexat) |
|_| declară că nu are nevoie de asistenţa permanentă a unei terţe persoane pentru a realiza una dintre activităţile obişnuite ale vieţii cotidiene |
|_| declară că i-a fost afectată capacitatea sa funcţională de o boală sau de un accident, care îl pune în imposibilitatea de a realiza singur activităţile obişnuite din viaţa cotidiană sau care îi implică un efort financiar pe termen lung (28) |
10.3 Solicitantul(33) |_| declară că nu are suficiente mijloace de subzistenţă |
10.4 Instituţia care instrumentează cererea acordă o prestaţie suplimentară în măsura în care solicitantul nu mai este capabil să realizeze singur activităţile obişnuite ale vieţii cotidiene? |
|_| da |_| nu |_| nu s-a stabilit încă |
- Solicitantul beneficiază de o prestaţie suplimentară celei de la punctul 8........, în măsura în care este incapabil să realizeze singur activităţile obişnuite ale vieţii cotidiene? |
- Prestaţia suplimentară a solicitantului poate fi redusă în măsura în care acesta beneficiază de o prestaţie similară din partea unei alte instituţii în cauză |
|_| da |_| nu |_| nu s-a stabilit încă |
B. Informaţii privind membrii familiei persoanei asigurate(4) |
11 |_| Soţ |_| Partener de convieţuire(12)(35) |
11.1 Nume(5) |
11.2 Prenume (6) ....................... Nume purtate anterior(7) ................ |
11.3 Data naşterii: ................... Locul naşterii (18): ...................... |
11.4 Cetăţenie (15)(16): ......................... |
11.5 Adresa(3): .......................................................... |
11.6 Număr de asigurare(2)(14): |
11.7 Data căsătoriei/începerii convieţuirii: |
Persoana asigurată convieţuieşte în aceeaşi gospodărie cu soţul sau partenerul? |
|_| da de la data de .................... |
|_| nu nu mai convieţuieşte de la data de ................ |
11.8 Soţul/partenerul |_| desfăşoară |_| nu desfăşoară o activitate profesională |
11.9 În caz afirmativ, precizaţi cuantumul veniturilor: |
|_| săptămânale(36): .................... |_| anuale(37): ................. |
11.10 Soţul/partenerul, cu vârstă cuprinsă între 60 şi 65 ani, se declară |
|_| apt pentru muncă |_| inapt pentru muncă(33) |
11.11 Soţul/partenerul |
|_| a depus o cerere de pensie în cadrul sistemului pentru |
|_| salariaţi |
|_| beneficiază de o pensie în cadrul sistemului pentru |
|_| independenţi |
|_| toţi cei având domiciliu |
|_| funcţionari publici(37a) |
|_| nu beneficiază de o pensie |
În caz afirmativ, indicaţi |
11.12 Tipul pensiei(38): .............................. |
11.13 Numărul pensiei(16): ........................ |
11.14 Instituţia responsabilă cu plata acesteia: |
11.15 cuantum |_| lunar |_| trimestrial |_| anual |_| săptămânal ............ |
11.16 Soţul/partenerul |_| beneficiază |_| nu beneficiază de alte prestaţii(39) |
|_| şomaj |_| boală |_| invaliditate |_| altele |
11.17 Data acordării(40): |
11.18 Cuantum |_| lunar |_| trimestrial |_| anual |_| săptămânal.............................. |
11.19 Alte resurse cunoscute: |
Tipul: .................................... |
Cuantum(40): .......................... |
11.20 Prestaţia menţionată la punctul 11.11 rezultă din(31): |
|_| perioade de asigurare realizate de solicitant: a se vedea E205 |
|_| perioade de asigurare realizate de (fostul) soţ: a se vedea E205 |
12 Copii (16) | |||||
12.1 Nume(5) | Prenume | Număr de asigurare | Sex (M/F) | Locul şi data naşterii, căsătoriei sau decesului (41) | Legătură de rudenie (de ex: copil propriu, copil adoptat, copil vitreg) |
1.................... | |||||
2.................... | |||||
3.................... | |||||
4.................... | |||||
12.2 Este competentă pentru acordarea prestaţiilor conform articolului 77 al Regulamentului(CEE) nr. 1408/71 | |||||
|_| instituţia care instrumentează cererea | |||||
|_| instituţia desemnată după cum | |||||
urmează .................................... | |||||
12.3 Instituţia care instrumentează cererea | |||||
|_| pentru copiii menţionaţi la rândurile nr. ............. ale rubricii 12.1, | |||||
acordă prestaţii până la: ............. inclusiv. | |||||
Cuantumul majorării pensiei şi a alocaţiilor familiale pentru fiecare copil(42): | |||||
|_| nu acordă prestaţii pentru copiii menţionaţi la rândurile nr. ......... ale rubricii 12.1 (43) | |||||
|_| nu a luat încă nici o decizie cu privire la dreptul la prestaţii. | |||||
12.4 Adresa(3)(44): ............................. | |||||
12.5 Observaţii (45)(46)(49): | |||||
C. Informaţii diverse | |||||
13 |_| Data introducerii prezentei cereri: ...................... | |||||
|_| Data primei plăţi a pensiei pentru care a optat solicitantul în statul menţionat în căsuţa de deasupra secţiunii 1 .......... | |||||
|_| Data acordării pensiei în statul în care se află instituţia care instrumentează cererea: .............. | |||||
Solicitantul a cerut ca plata să se efectueze(47) | |||||
|_| direct în statul de domiciliu | |||||
|_| către un reprezentant în statul de origine | |||||
Informaţii suplimentare pentru instituţiile finlandeze: | |||||
|_| Solicitantul doreşte ca decizia să-i fie notificată |_| în finlandeză |_| în suedeză | |||||
14 Solicitantul |_| a cerut |_| nu a cerut | |||||
amânarea calculului pensiei de bătrâneţe la care ar avea dreptul. | |||||
În caz afirmativ, a se preciza statul şi data plăţii pensiei pentru care a optat solicitantul .............. | |||||
15 Instituţia care instrumentează cererea |_| plăteşte |_| nu plăteşte | |||||
prestaţii cu titlu provizoriu conform articolului 45 (1) al Regulamentului (CEE) nr. 574/72. | |||||
15.1 În caz contrar, instituţiile în cauză sunt rugate să verifice dacă este posibil să plătească prestaţiile cu titlu provizoriu conform articolului 45 (2) al Regulamentului (CEE) nr. 574/72. | |||||
16 |_| Este cazul |_| nu este cazul | |||||
16.1 să se procedeze la reţineri în vederea compensării, conform articolului 111 al Regulamentului (CEE) nr. 574/72. | |||||
Eventualele arierate de pensie | |||||
|_| pot |_| nu pot | |||||
fi plătite direct beneficiarului. | |||||
17. | |||||
17.1 Formulare anexate | |||||
|_| E205 |_| E207(48) |_| E213 sau toate documentele medicale disponibile | |||||
17.2 Vă rugăm să ne transmiteţi |_| E205 |_| E210 |_| E213 |_| Decizie |_| Arierate | |||||
Observaţii: ....................................... | |||||
18 Instituţia care instrumentează cererea | |||||
18.1 Denumire: ............................. | |||||
18.2 Adresa(3): .............................. | |||||
18.3 Ştampila ..................... 18.4 Data .................... | |||||
18.5 Semnătura .................. | |||||
Adresa(3): ....................................... |
Adresa(3): ....................................... |
Nume şi prenume: .......................... |
Adresa(3): ....................................... |
1 Copilul menţionat la rândul nr. ........... al rubricii 12.1 |
|_| desfăşoară o activitate profesională |_| nu desfăşoară o activitate profesională |
1.1 În caz afirmativ, a se preciza: |
Natura profesiei (salarială sau independentă) .............................. |
Cuantumul veniturilor(1) pe |_| săptămână |_| lună |_| an ................ |
Copilul menţionat la rândul nr. ............ al rubricii 12.1 |
|_| are alte venituri |_| nu are alte venituri |
2.1 În caz afirmativ, a se preciza: |
- Natura veniturilor: |
|_| Prestaţii de securitate socială |
Cuantum pe |_| săptămână |_| lună |_| an ................. |
|_| Alte venituri(2) |
Cuantum pe |_| săptămână |_| lună |_| an ................. |
3. Pentru copilul menţionat la rândul nr. ............ al rubricii 12.1, persoana următoare: |
(nume, prenume) ................................... |
(adresă) ................................................ |
are drept la prestaţii sau alocaţii în virtutea desfăşurării unei activităţi profesionale sau comerciale (articol 79 (3) din Regulamentul (CEE) nr. 1408/71) |
Cuantum ..................................... |
Începând cu data ........................ |
3.1 Aceste prestaţii sau alocaţii sunt datorate de instituţiile următoare: |
(denumirea) ........................................... |
(adresa) ................................................. |
(denumirea) ........................................... |
(adresa) ................................................. |
4. Copilul menţionat la rândul nr. .......... al rubricii 12.1 este inapt de muncă. Se ataşează un formular E404. |
1. Identificarea persoanei care acordă asistenţă |
1.1 Nume: .............................. |
Prenume: ................................ |
1.2 Adresa (strada, număr, cod poştal, districtul regiunii, ţara): |
2. Informaţii furnizate de instituţia care instrumentează cererea |
2.1 |_| Am constatat că persoana sus menţionată este persoana care îl ajută în mod efectiv pe solicitant să realizeze activităţile obişnuite ale vieţii cotidiene (îngrijiri de igienă personală, hrană, locomoţie etc.) |
2.2 |_| Ajutorul efectiv oferit solicitantului de terţa persoană sus menţionată nu a fost constatat. |
3. Nevoia de asistenţă pentru realizarea activităţilor obişnuite ale vieţii cotidiene este rezultatul acţiunii unei terţe persoane responsabile? |
|_| da |_| nu |
4. Solicitantul beneficiază de o alocaţie pentru asistenţă oferită de o terţă persoană sau de o prestaţie similară? |
|_| da |_| nu |
4.1 Denumirea şi adresa instituţiei debitoare: |
4.2 Cuantum lunar: |
1. Asiguratul |_| a solicitat următoarele prestaţii |_| beneficiază de prestaţiile următoare |
Alocaţie de bază care acoperă cheltuielile suplimentare datorate bolii permanente |_| - |_| |
Prestaţie de asistenţă |_| - |_| |
2. Soţul asiguratului |
|_| a solicitat pensia pentru persoane inactive |
|_| beneficiază de pensia pentru persoane inactive |
|_| nu beneficiază de pensie pentru persoane inactive |
3. Copii |
Toţi copiii sunt în întreţinerea solicitantului? |_| da |_| nu |
În caz negativ, precizaţi numele (celui) celor care nu este (sunt) în întreţinerea asiguratului şi cuantumul veniturilor anuale |
Dacă părinţii sunt căsătoriţi: |
toţi copiii trăiesc cu ambii părinţi? |_| da |_| nu |
În caz negativ, precizaţi numele copilului(copiilor) respectiv(i) |
Dacă părinţii nu sunt căsătoriţi: |
toţi copiii trăiesc cu ambii părinţi? |_| da |_| nu |
În caz afirmativ, precizaţi numele celuilalt părinte: |
Nume: ...................................... |
Data naşterii: ............................. |
Venituri anuale (de orice natură, a se preciza): .................... |
Numele copilului sau copiilor respectivi, dacă nu sunt vizaţi toţi copii: ...................... |
4. Partener de convieţuire |
4.1 Solicitantul a fost căsătorit anterior cu partenerul de convieţuire? |
|_| da |_| nu |
4.2 Solicitantul are sau a avut copii cu partenerul de convieţuire? |
|_| da |_| nu |
1. Informaţii privind asiguratul |
Nume de familie (punctul 2.1): ............................ |
Prenume (punctul 2.3): ....................................... |
Data naşterii (punctul 4.1): .................................. |
2. Dacă persoana asigurată este cetăţean elveţian, a se indica locul de origine: .................. |
şi data obţinerii cetăţeniei elveţiene: ..................... |
3. Informaţii privind domiciliul asiguratului pe teritoriul Elveţiei: .................. | |||
Locul: | de la (lună/an) | la (lună/an) | Categoria permisului de reşedinţă |
Vă rugăm să ataşaţi copiile certificatelor de domiciliu sau permiselor de domiciliu. | |||
4. A se completa dacă asiguratul este sau a fost căsătorit/căsătorită: ........................... | |||
Prima Căsătorie | A doua căsătorie | A treia căsătorie | |
4.1. căsătorie încheiată în: | |||
4.2. Desfăcută prin divorţ în: | |||
4.3. Informaţii referitoare la soţ, fostul soţ sau soţul decedat | |||
Nume şi prenume: | |||
Nume la naştere: | |||
Data naşterii: | |||
Data decesului: | |||
5. Informaţii privind domiciliul pe teritoriul Elveţiei al soţului, al oricăruia dintre foştii soţi sau soţului decedat în timpul căsătoriei: | ||||
Nume şi prenume: | Locul de domiciliu: | de la (lună/an): | la (lună/an): | Categoria permisului de reşedinţă |
Vă rugăm ataşaţi copii ale certificatelor de reşedinţă sau ale permiselor de reşedinţă. | ||||
Nume: | Prenume: | Data naşterii: | Custodie: | |||
.......... | ............ | ................ | |_| tatăl | |_| mama | |_| comună | |_| altă persoană |
.......... | ............ | ................ | |_| tatăl | |_| mama | |_| comună | |_| altă persoană |
.......... | ............ | ................ | |_| tatăl | |_| mama | |_| comună | |_| altă persoană |
.......... | ............ | ................ | |_| tatăl | |_| mama | |_| comună | |_| altă persoană |
.......... | ............ | ................ | |_| tatăl | |_| mama | |_| comună | |_| altă persoană |
8. Asiguratul doreşte stabilirea anticipată a dreptului la pensie? |_| da |_| nu |
Dacă da, cu cât? |_| 1 an |_| 2 ani |
8. Asiguratul doreşte amânarea plăţii pensiei? |_| da |_| nu |
1. Date personale privind solicitantul |
1.1 Nume: ................................................. |
1.2 Nume de naştere: ................................. |
1.3 Prenume: .............................................. |
1.4 Data naşterii: ......................................... |
1.5 Numărul NIP: ....................................... |
2. Pentru a stabili cuantumul pensiei de bătrâneţe în cadrul schemei naţionale de asigurări sociale, solicitantul cere acceptarea ca bază de calcul a prestaţiei a următoarelor: |
|_| Baza medie de evaluare a contribuţiei pentru asigurări sociale sau asigurarea de bătrâneţe şi invaliditate în conformitate cu legislaţia poloneză, de-a lungul a 10 ani calendaristici consecutivi din ultimii 20 de ani care precedă anul în care a fost înregistrată solicitarea, ex: de la .......... până la .......... (*). |
|_| Baza medie de evaluare a contribuţiei pentru asigurări sociale sau asigurarea de bătrâneţe şi invaliditate în conformitate cu legislaţia poloneză, de-a lungul a 20 de ani calendaristici care precedă anul înregistrării solicitării, selectaţi din întreaga perioadă de asigurare (*). |
|_| Baza medie de evaluare a contribuţiei pentru asigurări sociale sau asigurarea de bătrâneţe şi invaliditate în conformitate cu legislaţia poloneză, de-a lungul a 10 ani calendaristici consecutivi care precedă anul în care asigurarea a început să-şi producă efectele în străinătate pentru prima dată, în condiţiile în care nu a existat o asigurare timp de 20 de ani, pe teritoriul Poloniei, anterior anului în care cererea a fost înregistrată. |
|_| Baza de evaluare a pensiei de bătrâneţe sau pensiei pentru incapacitate de muncă primită anterior. |
|_| Baza de evaluare a pensiei de bătrâneţe acceptată pentru stabilirea prestaţiei de pre-pensie. |
3. Asiguratul primea o prestaţie de boală sau o prestaţie de recuperare sau plata unor prestaţii pentru incapacitate de muncă din cadrul asigurărilor sociale în momentul înregistrării cererii? |
|_| da |_| nu |
Dacă "da", a se indica data încetării prestaţiilor primite: ...................... |
4. Solicitantul desfăşoară în prezent o activitate? |
|_| da |_| nu |
Dacă "da", a se indica data când îşi va înceta activitatea: .................... |
5. Pentru a stabili cuantumul pensiei de bătrâneţe în cadrul unei scheme de asigurări sociale pentru agricultori, a se indica dacă solicitantul (soţul/soţia acestuia) este proprietarul (co-proprietarul) sau administratorul unei ferme. |
|_| da |_| nu |
Dacă "da", a se indica suprafaţa fermei (în hectare): ................. |
6. Pentru a instrumenta cererea de pensie a unui poliţist, solicitantul ar trebui să indice numele unităţii unde acesta îşi desfăşura activitatea înaintea trecerii în rezervă, tipul datoriei şi data trecerii în rezervă: |
7. În scopul reevaluării cuantumului pensiei pentru poliţist, ca urmare a faptului că solicitantul a început să lucreze din nou pentru Poliţie, Agenţia de Securitate Internă, Agenţia de Informaţii, Garda Vamală, Biroul de Securitate Guvernamentală, Brigada Naţională de Pompieri sau Garda Închisorilor şi şi-a desfăşurat activitatea într-una din aceste instituţii pentru o perioadă de cel puţin 12 luni, solicitantul cere: |
|_| renunţarea la baza de evaluare curentă pentru pensia de bătrâneţe |
|_| acceptarea renumeraţiei din cadrul ultimei funcţii avute (din luna trecerii în rezervă) ca bază de evaluare pentru pensia de bătrâneţe |
8. În scopul instrumentării solicitării pentru obţinerea pensiei de poliţist, solicitantul declară că: |
|_| primeşte, pentru perioada ................ |
|_| nu primeşte |
remuneraţie sau o prestaţie similară în bani după trecerea în rezervă? |
|_| primeşte |_| nu primeşte |
Pensia poloneză, pensia pentru judecători/magistraţi, pensia de supravieţuitor pentru judecătorii şi procurorii retraşi din activitate, prestaţiile de pre-pensie, prestaţiile în bani finanţate de Fondul de Şomaj. |
Dacă acesta "primeşte", a se indica numărul prestaţiei, data de la care a fost plătită prestaţia şi numele instituţiei plătitoare: ................ |
|_| este |_| nu este |
membru al fondului deschis de pensii. |
9. Pentru a benficia de o pensie militară, solicitantul va indica numele unităţii unde fostul militar profesionist şi-a desfăşurat activitatea în Armată până în momentul trecerii în rezervă şi se va indica data trecerii în rezervă: |
Solicitantul declară că va primi o remuneraţie similară sau o prestaţie similară în bani după trecerea în rezervă: |
|_| da |_| nu |
Dacă "da" - a se indica pentru ce perioadă: ................ (de la - până la/zi, lună, an) |
Data ............... Semnătura solicitantului ........................ |
Prenumele şi numele de familie ale copilului | Ziua, luna şi anul naşterii copilului | Prenumele şi numele de familie ale tatălui | Prenumele şi numele de familie ale mamei | Perioada de îngrijire a copilului: de la/până la | Dacă copilul este/a fost în custodia unei alte persoane sau instituţii (a se indica unde şi de la/până la) |
1. Numărul de serie şi numărul certificatului de asigurări sociale de stat lituanian: |
2. Solicitantul şi-a satisfăcut serviciul militar pe teritoriul Lituaniei sau fostei U.R.S.S.: |
|_| da |_| nu |
Dacă "da", a se indica dacă a servit: ca recrut |_| voluntar |_| |
3. Timpul de îngrijire medicală la domiciliu în Lituania (a se completa, dacă activitatea de îngrijire începe înainte de 01.01.1995): |
3.1. pentru mame-timpul de îngrijire şi de îngrijire medicală a unui copil cu dizabilităţi cu vârsta sub 16 ani? |_| da |_| nu |
3.2. pentru membrii familiei - timpul de îngrijire al persoanelor cu dizabilităţi aparţinând primului grup? |_| da |_| nu |
4. Solicitantul era: |
4.1. deţinut politic? |_| da |_| nu |
4.2. deportat? da |_| nu |_| |
4.3. opozant al regimului? |_| da |_| nu |
4.4. deportat pentru muncă forţată dincolo de graniţa URSS? |_| da |_| nu |
4.5. în ghetouri, lagăre de concentrare şi alte locuri de detenţie în timpul celui de-al Doilea Război Mondial? |_| da |_| nu |
1. Solicitantul a studiat în Belgia în sau după anul în care a împlinit 20 de ani? |_| da |_| nu |
Dacă "da", a se preciza perioada studiilor: de la ....................... |
2. A se completa de către persoanele care au fost căsătorite mai mult de o singură dată: |
Prima căsătorie: încheiat: ............... data separării (*) ........................ |
dizolvat: data divorţului: ............... data decesului soţului: ................... |
soţ: Nume, prenume: .......................... |
data naşterii: .................. cetăţenie: ....................... |
A doua căsătorie: încheiat: ............. data separării (*)......................... |
dizolvat: data divorţului: ............... data decesului soţului: ................... |
soţ: Nume, prenume: .......................... |
data naşterii: .................. cetăţenie: ....................... |
A treia căsătorie: încheiat: .............. data separării (*)......................... |
dizolvat: data divorţului: ............... data decesului soţului: ................... |
soţ: Nume, prenume: .......................... |
data naşterii: .................. cetăţenie: ....................... |
3. A se completa de către persoanele care în momentul de faţă au statutul de văduv/văduvă sau divorţat: |
Prima căsătorie: fostul soţ sau soţul decedat era salariat pe teritoriul Belgiei? |
|_| da |_| nu |
Dacă "da", în cadrul cărei scheme? |
|_| lucrător independent |_| angajat |_| autorităţi publice |
A doua căsătorie: fostul soţ sau soţul decedat era salariat pe teritoriul Belgiei? |
|_| da |_| nu |
Dacă "da", în cadrul cărei scheme? |
|_| lucrător independent |_| angajat |_| autorităţi publice |
A treia căsătorie: fostul soţ sau soţul decedat era salariat pe teritoriul Belgiei? |
|_| da |_| nu |
Dacă "da", în cadrul cărei scheme? |
|_| lucrător independent |_| angajat |_| autorităţi publice |
(*) Data separării este data de la care soţii nu mai locuiesc oficial la aceeaşi adresă |
1. Asiguratul se încadrează într-una din următoarele categorii: |
|_| Persoană cu invaliditate permanentă (a se indica durata perioadei de invaliditate ...............) |
|_| Persoană incomplet dezvoltată |
|_| Persoană care şi-a desfăşurat activitatea în condiţii catalogate drept periculoase şi dificile |
|_| Persoană care a participat la combaterea efectelor accidentului de la Centrala Atomică de la Chernobyl sau care au fost evacuate din zonele afectate de radiaţii |
|_| Persoană persecutată politic |
|_| Studenţii anterior anului 1991 |
|_| Persoană care a avut în îngrijire un invalid de gradul I sau un copil recunoscut drept invalid din copilărie până la vârsta de 16 ani, sau o persoană depăşind vârsta de 80 de ani, înainte de 1991 |
2. În cazul în care asiguratul şi-a satisfăcut serviciul militar în Letonia sau în fosta URSS înainte de 1996, a se indica: |
2.1 perioada: ............... |
2.2 dacă a satisfăcut stagiul militar: ca recrut |_| sau ca voluntar |_| |
3. Informaţii referitoare la copii persoanei asigurate în cazul în care aceasta a crescut 5 sau mai mulţi copii sau un copil recunoscut drept invalid din copilărie - până la vârsta de 8 ani |
Nume | Prenume | Data naşterii | Perioada de îngrijire | Precizări(*) | |
1. | |||||
2. | |||||
3. | |||||
4. | |||||
5. | |||||
(*)A se preciza situaţiile în care copilul este invalid sau decedat (data decesului) sau dacă era în custodia unei alte persoane sau a unei instituţii de îngrijire. | |||||