Partea v1 - ANEXA 1 - Instructiuni din 2009 pentru aplicarea în sistemul public de pensii şi alte drepturi de asigurări sociale a Regulamentului Consiliului nr. 1408/71/CEE privind aplicarea regimurilor de securitate socială lucrătorilor salariaţi, lucrătorilor independenţi şi membrilor familiilor lor care se deplasează în interiorul Comunităţii, adoptat la 14 iunie 1971 şi a Regulamentului Consiliului nr. 574/72/CEE care stabileşte modalităţile de aplicare a Regulamentului Consiliului nr. 1408/71/CEE privind aplicarea regimurilor de securitate socială lucrătorilor salariaţi, lucrătorilor independenţi şi membrilor familiilor lor care se deplasează în interiorul Comunităţii, adoptat la 21 martie 1972
M.Of. 355 bis
În vigoareCOMISIA ADMINISTRATIVĂ PENTRU SECURITATEA SOCIALĂ A LUCRĂTORILOR MIGRANŢI | E001 RO (1) |
|_| Solicitare de informaţii | |_| un lucrător salariat |
|_| Comunicare de informaţii | |_| un lucrător independent |
|_| Solicitare de formulare | |_| un lucrător frontalier |
|_| Revenire | |_| un pensionar |
|_| un solicitant de pensie | |
|_| un şomer | |
|_| o persoană dependentă |
Partea A |
1. Instituţia căreia îi este adresat formularul (instituţia destinatară) |
1.1 Nume: .......................... |
1.2 Număr de identificare al instituţiei: ......................... |
1.3 Adresă: ................................................................ |
2. Informaţii cu privire la asigurat(2) |
2.1 Nume de familie(3): ................................................ |
2.2 Prenume (4): .......................................................... |
2.3 Nume purtate anterior: .......................................... |
2.4 Sex(5): ................................................................... |
3. Cetăţenie(6): ............................................................. |
4. Date cu privire la naştere |
4.1 Data naşterii(7): ....................................................... |
4.2 Locul naşterii(8): ...................................................... |
4.3 Provincia, judeţul, regiunea(9): .................................. |
4.4 Ţara(10): .................................................................. |
5. Număr personal de identificare(11) |
5.1 La instituţia emitentă: ............................................... |
5.2 La instituţia destinatară: ........................................... |
6. Adresă: .................................................................... |
7. Informaţii cu privire la dosar |
7.1 Tipul prestaţiei: |
7.2 Număr de referinţă al dosarului la instituţia emitentă: |
7.3 Număr de referinţă al dosarului la instituţia destinatară: |
8. Persoana îndreptăţită(12) |
8.1 Nume de familie(3): .................................................. |
8.2 Prenume (4): ............................................................ |
8.3 Nume purtate anterior: ............................................ |
8.4 Locul naşterii(8): ................ Data naşterii: ................. |
8.5 Sex: ..................... Cetăţenie(6): ............................... |
8.6 Număr personal de identificare(11): ........................... |
La instituţia emitentă: ..................................................... |
La instituţia destinatară: ................................................. |
8.7 Adresă: .................................................................. |
9. |_| Solicitare ................... |_| Revenire la solicitarea din data de: ...................... |
Vă rugăm să ne transmiteţi, pentru persoana nominalizată la rubrica |_| 2 |_| 8 |
9.1 |_| formularul/formularele următor/următoare: ......................... |
9.2 |_| documentul/documentele următor/următoare: ..................... |
9.3 |_| informaţiile următoare ........................................................ |
9.4 Motivul solicitării: ................................................................... |
10. Schimbarea situaţiei: au intervenit următoarele modificări |
11. Informaţii diverse |
12. Instituţia care completează partea A |
12.1 Denumire: ............................................................. |
12.2 Număr de identificare al instituţiei: .......................... |
12.3 Adresă: ................................................................. |
12.4 Ştampilă: ............................. 12.5 Dată: ................ |
12.6 Semnătură: ...................... |
Partea B |
13. |
Ca urmare a cererii dvs. din data de ..................... vă transmitem anexat(e) |
13.1 |_| formularul/formularele următor/următoare: ........................ |
13.2 |_| documentul/documentele următor/următoare: .................... |
13.3 |_| informaţiile următoare: ...................................................... |
14. |
Ca urmare a cererii dvs. din data de ........................ |
vă comunicăm că suntem în imposibilitatea de a vă transmite: |
14.1 |_| formularul/formularele următor/următoare: ......................... |
14.2 |_| documentul/documentele următor/următoare: ..................... |
14.3 |_| informaţiile următoare: ....................................................... |
14.4 |_| Motive: ............................................................................. |
15. Informaţii diverse |
16. |
|_| ca urmare a formularului din data de ........................... |
confirmăm primirea informaţiilor conţinute la punctul 10 |
17. Instituţia care completează partea B |
17.1 Denumire: .............................................................................. |
17.2 Număr de identificare al instituţiei: ........................................... |
17.3 Adresă: .................................................................................. |
17.4 Ştampilă: ...................... 17.5 Dată: ....................... |
17.6 Semnătură: ............................... |