Art. 41. - Hotararea 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici
M.Of. 530
Ieşit din vigoare Versiune de la: 21 Iulie 2020
Art. 41
Secretarul comisiei de concurs şi secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor au următoarele atribuţii principale:
a)primesc dosarele de concurs ale candidaţilor;
b)convoacă membrii comisiei de concurs, respectiv membrii comisiei de soluţionare a contestaţiilor;
c)întocmesc, redactează şi semnează alături de comisia de concurs, respectiv comisia de soluţionare a contestaţiilor, întreaga documentaţie privind activitatea specifică a acesteia;
d)asigură transmiterea rezultatelor concursului, respectiv rezultatelor contestaţiei candidaţilor;
e)îndeplinesc orice sarcini specifice necesare pentru buna desfăşurare a concursului.
Documente corelate
Dacă doriți să acces la toate documente corelate, autentifică-te în Sintact. Nu ai un cont Sintact? Cere un cont demo »
Jurisprudenţă numărul de obiecte din listă: (31)
Hotarari judecătoresti numărul de obiecte din listă: (31)
- Decizie nr. 349/2021 din 16-aug-2021, Tribunalul Alba, suspendare executare act administrativ (Contencios administrativ si fiscal)
- Sentinta nr. 529/2020 din 28-oct-2020, Tribunalul Calarasi, litigiu privind functionarii publici (Legea Nr.188/1999) (Contencios administrativ si fiscal)
- Sentinta nr. 1503/2019 din 12-dec-2019, Tribunalul Hunedoara, anulare act administrativ (Contencios administrativ si fiscal)