Art. 1. - Hotararea 295/2025 privind Registrul general de evidenţă a salariaţilor - REGES-ONLINE

M.Of. 279

În vigoare
Versiune de la: 19 Septembrie 2025
Art. 1
Prezenta hotărâre stabileşte condiţiile de întocmire şi accesare a Registrului general de evidenţă a salariaţilor, denumit în continuare Registru, de completare şi transmitere în acesta a elementelor contractului individual de muncă, privind încheierea, modificarea, suspendarea şi încetarea acestuia, de către următoarele categorii de angajatori:
a)persoane fizice sau juridice de drept privat;
b)instituţii/autorităţi publice/alte entităţi juridice care angajează personal în baza unui contract individual de muncă;
c)misiunile diplomatice, oficiile consulare ale altor state în România, respectiv, după caz, reprezentanţele organizaţiilor internaţionale acreditate în România, institutele culturale şi reprezentanţele comerciale şi economice ale altor state în România, pentru personalul angajat local care are cetăţenia română sau pentru străinul cu drept de muncă în România.