Art. 4. - În scopul obţinerii autorizaţiei de funcţionare, solicitanţii depun la agenţiile teritoriale pentru prestaţii sociale o cerere însoţită de un dosar de autorizare care trebuie să conţină următoarele documente: - Hotararea 1256/2011 privind condiţiile de funcţionare, precum şi procedura de autorizare a agentului de muncă temporară

M.Of. 5

În vigoare
Versiune de la: 4 Ianuarie 2012
Art. 4
(1)Autorizarea solicitanţilor se face de către Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, la propunerea agenţiilor teritoriale pentru prestaţii sociale în a căror rază teritorială îşi au sediul.
(2)În scopul obţinerii autorizaţiei de funcţionare, solicitanţii depun la agenţiile teritoriale pentru prestaţii sociale o cerere însoţită de un dosar de autorizare care trebuie să conţină următoarele documente:
a)actul constitutiv sau actul adiţional la actul constitutiv, după caz, în care să fie menţionat obiectul de activitate, prevăzut la art. 3 lit. a), în copie legalizată;
b)certificatul de înregistrare la registrul comerţului, emis de oficiul registrului comerţului, în care să fie menţionat obiectul principal de activitate, prevăzut la art. 3 lit. a), în copie legalizată;
c)cazierul fiscal;
d)certificate eliberate de instituţiile competente, care să ateste îndeplinirea condiţiei prevăzute la art. 3 lit. b);
e)certificat constatator eliberat de oficiul registrului comerţului, care trebuie să cuprindă menţiuni din care să rezulte că solicitanţii nu se află în procedură de reorganizare sau faliment, potrivit legii;
f)dovada constituirii garanţiei financiare, în cuantumul prevăzut la art. 5;
g)declaraţie pe propria răspundere a solicitantului privind îndeplinirea condiţiei de la art. 3 lit. d).
(3)Filialele solicitanţilor se supun separat procedurii de autorizare.