Art. 5. - Art. 5: Organizarea sesiunii de înscriere - Ghid de finantare din 2024 a Programului privind creşterea eficienţei energetice a infrastructurii de iluminat public

M.Of. 1122

În vigoare
Versiune de la: 11 Noiembrie 2024
Art. 5: Organizarea sesiunii de înscriere
(1)Anual se pot organiza una sau mai multe sesiuni de înscriere, în limita sumei alocate în condiţiile prevăzute la art. 3.
(2)Pentru organizarea sesiunii de înscriere, se aprobă prin dispoziţie a preşedintelui AFM:
a)perioada sesiunii de înscriere a solicitanţilor;
b)suma alocată sesiunii de înscriere;
c)structurile/comisiile AFM care sunt implicate în derularea programului;
d)grilele de evaluare, procedurile de lucru, instrucţiunile şi/sau alte documente interne ale AFM, inclusiv pentru îndeplinirea de sarcini şi realizarea anumitor activităţi în cadrul Programului.
(3)În cadrul unei sesiuni de înscriere pot fi depuse de către un solicitant maximum două cereri de finanţare, cu condiţia ca prin acestea să fie solicitate cheltuieli distincte, care urmează a fi realizate pe amplasamente de implementare diferite.
(4)Analiza dosarelor de finanţare se poate realiza prin externalizarea serviciilor aferente acestor activităţi sau prin cooptarea de personal din alte instituţii publice sau autorităţi publice centrale, cu aprobarea conducătorilor acestora.