§ 39. - Decizia 661/2022 [R/R] referitoare la excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor art. II alin. (3) lit. b) din Legea nr. 152/2017 pentru aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 99/2016 privind unele măsuri pentru salarizarea personalului plătit din fonduri publice, prorogarea unor termene, precum şi unele măsuri fiscal-bugetare, ale art. VII, în ansamblul său, şi ale art. VII pct. 2 şi 3, în special, din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 59/2017 privind modificarea şi completarea unor acte normative din domeniul pensiilor de serviciu, precum şi ale art. 85 alin. (2) din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor şi procurorilor

M.Of. 394

În vigoare
Versiune de la: 9 Mai 2023
24. În final, cu privire la celelalte norme din Constituţie şi din actele internaţionale invocate, Curtea constată că autorul excepţiei de neconstituţionalitate nu a indicat motivele pentru care consideră că dispoziţiile de lege criticate ar contraveni acestor norme de referinţă, astfel încât nu se pot analiza criticile de neconstituţionalitate. Indicarea temeiurilor constituţionale nu este suficientă pentru determinarea, în mod rezonabil, a criticilor vizate de autor. În acelaşi sens a statuat Curtea şi prin Decizia nr. 785 din 16 iunie 2011, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 646 din 9 septembrie 2011, când a stabilit că simpla enumerare a unor dispoziţii constituţionale sau convenţionale nu poate fi considerată o veritabilă critică de neconstituţionalitate.