Art. 15. - Decizia 391/2009 privind regulile de desfăşurare în audiovizual a campaniei electorale pentru alegerea membrilor din România în Parlamentul European

M.Of. 228

În vigoare
Versiune de la: 7 Aprilie 2009
Art. 15
(1)Radiodifuzorii publici şi privaţi pot difuza spoturi electorale numai în cadrul emisiunilor electorale prevăzute la art. 7 lit. a) şi b), cu respectarea condiţiilor prevăzute la art. 13.
(2)Spoturile electorale nu constituie publicitate comercială, în sensul dispoziţiilor legale.
(3)Spoturile electorale nu pot avea o durată mai mare de 60 de secunde şi trebuie să fie asumate în mod explicit, prin prezentare sau prin conţinut, de către competitorii electorali.
(4)Durata totală a difuzării spoturilor electorale nu poate depăşi 6 minute dintr-un interval de o oră.
(5)Pentru difuzarea spoturilor electorale radiodifuzorii privaţi sunt obligaţi să asigure competitorilor electorali condiţii egale de acces şi de tarifare pe unitatea de timp.
(6)În emisiunile de promovare electorală nu pot fi inserate spoturi ale unor competitori electorali în intervalele alocate altor competitori electorali.
(7)În cadrul dezbaterilor electorale, radiodifuzorii pot insera spoturi electorale numai în calupuri separate şi marcate corespunzător.
(8)În perioada campaniei electorale, cu excepţia spoturilor electorale, este interzisă difuzarea oricăror forme de publicitate ce conţin referiri la competitorii electorali.