§ 51. - Decizia 313/2016 [R/R] referitoare la excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor art. 4 alin. (1), art. 7-9, art. 10 lit. g), art. 11, art. 12 alin. (2), art. 13 alin. (2), art. 16^1 alin. (1) şi (2), art. 30 alin. (2), art. 32 lit. c), d), f)-h) şi j), art. 33 lit. f) şi art. 37 din Ordonanţa Guvernului nr. 2/2000 privind organizarea activităţii de expertiză tehnică judiciară şi extrajudiciară, precum şi a celor ale art. 50 lit. b) teza întâi din Legea nr. 165/2013 privind măsurile pentru finalizarea procesului de restituire, în natură sau prin echivalent, a imobilelor preluate în mod abuziv în perioada regimului comunist în România

M.Of. 529

În vigoare
Versiune de la: 14 Iulie 2016
19. În consecinţă, nu se poate reţine existenţa vreunei discriminări între evaluatorii autorizaţi şi experţii tehnici judiciari în privinţa întocmirii raportului de expertiză. Cele două categorii de persoane nu sunt în situaţii juridice similare (unele realizează activităţi de evaluare la cererea oricărei persoane, pe când celelalte realizează activităţi de expertiză în cadrul unui proces civil), astfel încât diferenţa de tratament juridic aplicat acestora este justificată în mod obiectiv şi raţional.