Art. 2. - Decizia 20/2025 privind condiţiile de desfăşurare a publicităţii de către cabinetele şi unităţile medicale

M.Of. 918

Neintrat în vigoare
Versiune de la: 6 Octombrie 2025
Art. 2
În sensul prezentei decizii, termenii şi expresiile folosite au următoarele semnificaţii:
a)publicitatea activităţilor şi serviciilor medicale reprezintă orice formă de comunicare destinată promovării directe sau indirecte a serviciilor, produselor, facilităţilor sau imaginii unui furnizor de servicii medicale, adresată publicului larg sau profesioniştilor din domeniul sănătăţii, cu scopul de a determina decizia de utilizare a acestora;
b)material publicitar reprezintă orice suport scris, vizual, audio sau digital, utilizat pentru promovarea unui serviciu, produs, activitate sau imagini instituţionale;
c)mijloace de publicitate reprezintă ansamblul de elemente constructive (suporturi publicitare, instalaţii, ecrane publicitare, echipamente sau structuri), fixe ori mobile, utilizate în scopul prezentării activităţii medicale, pentru afişarea, difuzarea sau transmiterea de mesaje publicitare în spaţiul public sau privat.