Art. 26. - Activitatea de evaluare a personalului se desfăşoară în perioada 1 ianuarie - 15 martie, după cum urmează: - Criterii din 2013 privind evaluarea performanţelor activităţii profesionale a funcţionarilor publici cu statut special definitivi din sistemul administraţiei penitenciare

M.Of. 356

În vigoare
Versiune de la: 1 Decembrie 2013
Art. 26
(1)Activitatea de evaluare a personalului se desfăşoară în perioada 1 ianuarie - 15 martie, după cum urmează:
a)până la 31 ianuarie:
- completarea fişei de evaluare de către evaluator;
- desfăşurarea interviului;
- stabilirea obiectivelor individuale pentru anul următor;
- înaintarea fişelor de evaluare la contrasemnatar;
b)până la 10 februarie - contrasemnarea fişelor de evaluare;
c)până la 20 februarie - aducerea la cunoştinţă a fişei de evaluare;
d)până la 15 martie - soluţionarea contestaţiilor.
(2)Până la 25 martie, după finalizarea activităţii de evaluare a personalului din sistemul administraţiei penitenciare, se întocmeşte de structura de resurse umane din unitate şi se înaintează la Administraţia Naţională a Penitenciarelor - Direcţia management resurse umane: raportul privind organizarea şi desfăşurarea activităţii de evaluare, situaţia statistică privind evaluarea personalului, întocmită conform anexei nr. 4, tabelul nominal cu întregul personal evaluat şi calificativele acordate, tabelul nominal cu personalul evaluat cu calificativul "nesatisfăcător" şi măsurile luate conform Legii nr. 293/2004 privind Statutul funcţionarilor publici cu statut special din Administraţia Naţională a Penitenciarelor, republicată, cu modificările ulterioare.
(3)Până în 5 aprilie, Direcţia management resurse umane întocmeşte: raportul privind organizarea şi desfăşurarea activităţii de evaluare la nivelul sistemului penitenciar, situaţia statistică privind evaluarea personalului, întocmită conform anexei nr. 4, precum şi tabelul nominal cu personalul evaluat cu calificativul "nesatisfăcător" şi măsurile luate conform Legii nr. 293/2004, republicată, cu modificările ulterioare.