Art. 59. - Contract-Cadru din 2014 de derulare a ţiţeiului şi produselor petroliere prin terminalul petrolier pentru anul 2015
M.Of. 847
Ieşit din vigoare Versiune de la: 23 Noiembrie 2014
Art. 5.9
Prestatorul va întocmi lunar situaţia mişcării produselor (numit în continuare "raport lunar"), care va cuprinde:
- stocul la început de lună;
- primirile de produse prin vagoane-cisternă CF/autocisterne, indicându-se produsul, cantitatea conform documentelor de livrare şi cantitatea recepţionată efectiv;
- primirile din nave maritime/barje fluviale conform Discharging Cargo Report;
- primirile de ţiţei prin conductă;
- primirile/livrările prin in tank transfer;
- marfă pe drum (marfă nerecepţionată în cursul lunii pentru care se face raportarea), indicându-se numărul navetei, nota de greutate, produsul, numărul vagoanelor;
- livrările prin pompare la Societatea Comercială CONPET - S.A., indicându-se şi numărul procesului-verbal;
- livrările, indicându-se produsul, numele vasului/barjelor fluviale/tancului de buncheraj, numerele vagoanelor - cisternă/autocisternelor, numărul documentelor de livrare, data încărcării şi cantitatea;
- consumul tehnologic;
- stocul la sfârşit de lună.
Raportul lunar, semnat de reprezentanţii legali ai prestatorului, va fi trimis beneficiarului prin fax sau e-mail, până la data de 5 a lunii următoare.
Beneficiarul va răspunde în maximum 5 zile calendaristice de la data primirii, transmiţând acceptul sau observaţiile sale referitor la datele menţionate în raportul lunar.
Dacă prestatorul nu primeşte răspuns de la beneficiar în termen de 5 zile de la emiterea raportului lunar, se consideră că beneficiarul şi-a însuşit şi este de acord cu raportul lunar.