Art. 71. - Art. 71 - Cod Deontologic din 2021 al medicului stomatolog
M.Of. 833
În vigoare Versiune de la: 1 Iulie 2025
Art. 71
(1)Principalele mijloace de publicitate care pot fi utilizate sunt:
a)firma, care va respecta modelul aprobat de Consiliul naţional;
b)sigla;
c)corespondenţă profesională şi cărţi de vizită profesionale;
d)pagina de internet (şi/sau pagina în cadrul reţelelor de socializare);
e)participarea la congrese/simpozioane/evenimente/forme de pregătire adresate medicilor sau publicarea de studii, articole, comentarii şi lucrări ştiinţifice;
f)participarea la emisiuni TV/radio/în mediul online/alte evenimente pe teme medicale, în scopul furnizării de informaţii medicale şi/sau al schimbului de experienţă şi opinii în beneficiul exclusiv al pacientului şi al sănătăţii publice;
g)reclame în mediul online realizate în condiţiile prezentului cod deontologic;
h)diseminarea de broşuri ori pliante, în scopul promovării serviciilor medicale stomatologice furnizate, precum şi a importanţei actului medical în scopul asigurării sănătăţii orale a pacientului;
i)publicitate stradală care poate să conţină elementele prevăzute la art. 69 alin. (2) lit. a), b), c), e), f), g), i) şi j).
(2)Dacă nu se prevede altfel în prezentul cod deontologic, utilizarea mijloacelor de publicitate trebuie să se realizeze cu respectarea conţinutului publicitar reglementat la art. 69, principiilor publicităţii prevăzute la art. 70, principiilor deontologice şi a reglementărilor legale în vigoare.
(3)Firma prevăzută la alin. (1) lit. a) trebuie să respecte dimensiunile maxime de 80 x 60 cm şi să fie amplasată atât la sediul principal de activitate, cât şi la sediile secundare.
(4)Sigla prevăzută la alin. (1) lit. b) poate fi amplasată doar la sediul principal şi/sau secundar de activitate.