Art. 27. - Competenţa 5.2. Diferenţiere şi personalizare presupune ca profesionistul în educaţie: - Actul din 2022 Cadrul de competenţe digitale al profesionistului din educaţie
M.Of. 700 bis
În vigoare
Versiune de la: 13 Iulie 2022
Art. 27
(1)Competenţa 5.2. Diferenţiere şi personalizare presupune ca profesionistul în educaţie:
Să utilizeze tehnologiile digitale pentru a răspunde diverselor nevoi de învăţare ale antepreşcolarilor/preşcolarilor/elevilor/studenţilor/altor persoane aflate în proces de învăţare, permiţându-le acestora să progreseze la niveluri şi în ritmuri diferite şi să urmeze căi şi obiective individuale de învăţare.
(2)Listă de activităţi specifice acestei competenţe:
a)Utilizarea tehnologiilor digitale pentru a răspunde cerinţelor educaţionale speciale ale antepreşcolarilor/preşcolarilor/elevilor/studenţilor/altor persoane aflate în proces de învăţare, respectiv elevi cu dislexie, cu ADHD, supradotaţi, precum şi alte asemenea;
b)Proiectarea, selectarea şi implementarea activităţilor digitale de învăţare pentru a permite antepreşcolarilor/preşcolarilor/elevilor/studenţilor/altor persoane aflate în proces de învăţare modalităţi, niveluri şi ritmuri diferite de învăţare;
c)Elaborarea unor planuri individuale de învăţare şi utilizarea tehnologiilor digitale pentru a le implementa.