Art. 18. - Listă de activităţi specifice acestei competenţe : - Actul din 2022 Cadrul de competenţe digitale al profesionistului din educaţie
M.Of. 700 bis
În vigoare Versiune de la: 13 Iulie 2022
Art. 18
(1)Competenţa 3.4. Învăţare autoreglată presupune ca profesionistul în educaţie: Să utilizeze tehnologiile digitale pentru a sprijini învăţarea autoreglată la nivelul antepreşcolarilor/preşcolarilor/elevilor/studenţilor/altor persoane aflate în proces de învăţare, altfel spus pentru a le permite acestora să planifice, să monitorizeze şi să reflecteze asupra propriei lor învăţări, să pună la dispoziţie dovezi ale progresului lor, să împărtăşească ideile lor şi să găsească soluţii creative.
(2)Listă de activităţi specifice acestei competenţe:
a)Utilizarea tehnologiilor digitale, respectiv bloguri, jurnale, instrumente de planificare, precum şi alte asemenea pentru a permite antepreşcolarilor/preşcolarilor/elevilor/studenţilor/altor persoane aflate în proces de învăţare să îşi planifice propriile activităţi de învăţare;
b)Utilizarea tehnologiilor digitale pentru a permite antepreşcolarilor/preşcolarilor/elevilor/studenţilor/altor persoane aflate în proces de învăţare să strângă dovezi şi să documenteze progresul obţinut, respectiv înregistrări audio sau video, fotografii, precum şi alte asemenea;
c)Utilizarea tehnologiilor digitale, respectiv e-portofolii, bloguri, precum şi alte asemenea pentru a permite antepreşcolarilor/preşcolarilor/elevilor/studenţilor/altor persoane aflate în proces de învăţare să îşi documenteze şi să îşi prezinte activitatea;
d)Utilizarea tehnologiilor digitale pentru a permite antepreşcolarilor/preşcolarilor/elevilor/studenţilor/altor persoane aflate în proces de învăţare să reflecteze şi să îşi autoevalueze procesul de învăţare.