Art. 46. - Art. 46: Certificate şi informaţii care trebuie înaintate de către solicitant odată cu cererea - Regulamentul 987/16-sept-2009 de stabilire a procedurii de punere în aplicare a Regulamentului (CE) nr. 883/2004 privind coordonarea sistemelor de securitate socială

Acte UE

Jurnalul Oficial 284L

În vigoare
Versiune de la: 1 Februarie 2020
Art. 46: Certificate şi informaţii care trebuie înaintate de către solicitant odată cu cererea
(1)Cererea este înaintată de solicitant în conformitate cu dispoziţiile legislaţiei aplicate de instituţia menţionată la articolul 45 alineatul (1) sau (4) din regulamentul de punere în aplicare şi este însoţită de documentele justificative solicitate de acea legislaţie. În special, solicitantul furnizează toate informaţiile relevante disponibile şi documentele justificative referitoare la perioadele de asigurare (instituţii, numere de asigurare), activitatea salariată (angajatori) sau activitatea independentă (natura şi locul desfăşurării activităţii) şi reşedinţa (adrese) care ar fi putut fi desfăşurate sub incidenţa unei alte legislaţii, precum şi durata acestor perioade.
(2)În cazul în care, în conformitate cu articolul 50 alineatul (1) al regulamentului de bază, solicitantul cere amânarea prestaţiilor de limită de vârstă în conformitate cu legislaţia unuia sau mai multor state membre, acesta specifică în cererea sa legislaţia în conformitate cu care solicită amânarea prestaţiilor. Pentru a permite solicitantului să îşi exercite acest drept, instituţiile vizate, la cererea solicitantului, transmit acestuia toate informaţiile aflate la dispoziţia lor, pentru ca acesta să poată evalua consecinţele acordării concomitente sau succesive a prestaţiilor pe care le-ar putea solicita.
(3)În cazul în care solicitantul retrage o cerere de prestaţii prevăzute în legislaţia unui anumit stat membru, această retragere nu se consideră o retragere concomitentă a cererilor de prestaţii prevăzute în legislaţia altor state membre.