Art. 35. - Art. 35: Conţinutul şi formatul rapoartelor de supraveghere şi de inspecţie - Regulamentul 2196/17-oct-2025 de stabilire a normelor de punere în aplicare a Regulamentului (CE) nr. 1224/2009 al Consiliului în ceea ce priveşte accesul la ape şi resurse, controlul pescuitului, supravegherea, inspecţia şi asigurarea respectării legii, deducerea cotelor şi a eforturilor de pescuit, datele şi informaţiile şi de abrogare a Regulamentului de punere în aplicare (UE) nr. 404/2011 al Comisiei

Acte UE

Jurnalul Oficial seria L

Neintrat în vigoare
Versiune de la: 12 Noiembrie 2025
Art. 35: Conţinutul şi formatul rapoartelor de supraveghere şi de inspecţie
(1)Rapoartele de supraveghere menţionate la articolul 71 alineatele (3) şi (4) din Regulamentul (CE) nr. 1224/2009 se întocmesc şi se transmit, dacă este posibil prin mijloace electronice, în conformitate cu instrucţiunile şi normele stabilite în anexa VI la prezentul regulament.
(2)Rapoartele de inspecţie menţionate la articolul 76 din Regulamentul (CE) nr. 1224/2009 se întocmesc şi se transmit prin mijloace electronice în conformitate cu instrucţiunile şi normele prevăzute în modulul corespunzător stabilit în anexa VII la prezentul regulament.
(3)Atunci când se detectează o presupusă încălcare în cursul supravegherii sau al inspecţiei, elementele juridice şi materiale, împreună cu orice alte informaţii relevante referitoare la încălcare, trebuie incluse în raportul de supraveghere sau de inspecţie corespunzător. Atunci când se detectează mai multe presupuse încălcări în cursul supravegherii sau al inspecţiei, elementele relevante ale fiecărei încălcări se consemnează în raportul de supraveghere sau de inspecţie corespunzător.
(4)Datele din rapoartele de supraveghere şi de inspecţie trebuie păstrate în baza de date, pentru a putea fi accesate, timp de cel puţin trei ani.