Art. 90. - Art. 90: Disponibilitatea documentelor - Regulamentul 1083/11-iul-2006 de stabilire a anumitor dispoziţii generale privind Fondul European de Dezvoltare Regională, Fondul Social European şi Fondul de coeziune şi de abrogare a Regulamentului (CE) nr. 1260/1999

Acte UE

Editia Speciala a Jurnalului Oficial

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 21 Decembrie 2013
Art. 90: Disponibilitatea documentelor
(1)Fără a aduce atingere normelor aplicabile în materie de ajutoare de stat în temeiul articolului 87 din tratat, autoritatea de gestionare se asigură că toate piesele justificative privind cheltuielile şi auditurile programului operaţional în cauză sunt ţinute la dispoziţia Comisiei şi a Curţii Europene de Conturi:
a)pe parcursul unei perioade de trei ani care urmează încheierii unui program operaţional în conformitate cu articolul 89 alineatul (3);
b)pe parcursul unei perioade de trei ani care urmează anului pe parcursul căruia are loc o încheiere parţială, în ceea ce priveşte documentele privind cheltuielile şi auditurile operaţiunilor menţionate la alineatul (2).
Termenele respective se suspendă fie în caz de procedură legală, fie la cererea Comisiei motivată adecvat.
(2)Autoritatea de gestionare pune la dispoziţia Comisiei, la cerere, o listă a operaţiunilor încheiate care au făcut obiectul unei încheieri parţiale în conformitate cu articolul 88.
(3)Documentele sunt păstrate sub formă de originale sau versiuni certificate conforme cu originalele pe suporturi de date acceptate în general.