Rectificarea 90823/22-oct-2025 la Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2025/343 al Comisiei din 17 februarie 2025 de modificare a Regulamentului (UE) nr. 1332/2011 şi a Regulamentului de punere în aplicare (UE) 2017/373 în ceea ce priveşte sistemele de evitare a coliziunii în zbor

Acte UE

Jurnalul Oficial seria L

În vigoare
Versiune de la: 22 Octombrie 2025
Rectificarea 90823/22-oct-2025 la Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2025/343 al Comisiei din 17 februarie 2025 de modificare a Regulamentului (UE) nr. 1332/2011 şi a Regulamentului de punere în aplicare (UE) 2017/373 în ceea ce priveşte sistemele de evitare a coliziunii în zbor
Dată act: 22-oct-2025
Emitent: Jurnalul Oficial al Uniunii Europene
(Jurnalul Oficial al Uniunii Europene L, 2025/343, 18 februarie 2025)
La pagina 2, la articolul 1, la modificarea adusă punctului AUR.ACAS.1005 din anexa la Regulamentul (UE) nr. 1332/2011:
în loc de: "AUR.ACAS.1005 Cerinţe privind performanţa
Următoarele avioane cu motor cu turbină trebuie echipate cu ACAS II cu versiunea 7.1 a software-ului pentru sistemul de evitare a coliziunii în zbor sau cu ACAS Xa:
(a)avioanele cu o masă maximă certificată la decolare de peste 5 700 kg;
(b)avioanele autorizate să transporte mai mult de 19 pasageri.
Aeronavele care nu sunt menţionate la punctul 1 dar care sunt echipate pe bază voluntară cu ACAS II trebuie să fie dotate cu versiunea 7.1 a software-ului sistemului de evitare a coliziunii sau cu ACAS Xa.
Punctul 1 nu se aplică sistemelor aeronavelor fără pilot.",
se citeşte: "AUR.ACAS.1005 Cerinţe privind performanţa
1.Următoarele avioane cu motor cu turbină trebuie echipate cu ACAS II cu versiunea 7.1 a software-ului pentru sistemul de evitare a coliziunii în zbor sau cu ACAS Xa:
(a)avioanele cu o masă maximă certificată la decolare de peste 5 700 kg;
(b)avioanele autorizate să transporte mai mult de 19 pasageri.
2.Aeronavele care nu sunt menţionate la punctul 1 dar care sunt echipate pe bază voluntară cu ACAS II trebuie să fie dotate cu versiunea 7.1 a software-ului sistemului de evitare a coliziunii sau cu ACAS Xa.
3.Punctul 1 nu se aplică sistemelor aeronavelor fără pilot."
Publicat în Jurnalul Oficial seria L din data de 22 octombrie 2025