Decizia 1963/21-nov-2024 privind măsura SA.39639 (2021/C) (ex 2021/NN) pusă în aplicare de Italia în favoarea consorţiului Cineca
Jurnalul Oficial seria L
În vigoareMINISTERUL UNIVERSITĂŢILOR ŞI CERCETĂRII - Supravegherea acordurilor instituţionale şi echilibrarea bugetului - Orientări şi planificarea obiectivelor sistemului - Finanţare publică (de exemplu, operaţiuni, salarii, construcţii) - Acreditarea unităţilor şi a cursurilor de studii - Planificarea accesului studenţilor la un număr limitat de cursuri la nivel naţional - Evaluarea rezultatelor predării şi cercetării - Măsuri de asigurare a dreptului de a studia - Calificarea ştiinţifică naţională pentru rolul de universitate | UNIVERSITĂŢI - Sarcinile prevăzute în statutul, regulamentele şi conturile acestora - Planificarea strategică a universităţilor având în vedere obiectivele stabilite de minister - Programarea şi achiziţionarea de bunuri şi servicii, planificarea şi executarea lucrărilor publice, recrutarea de personal - Programul de predare, organizarea şi desfăşurarea cursurilor de studii şi eliberarea calificărilor - Efectuarea de teste de acces pentru cursurile dezvoltate la nivel local - Gestionarea carierelor studenţilor şi a datelor privind rezultatele ştiinţifice ale cadrelor didactice - Gestionarea carierelor studenţilor şi a contribuţiei studenţilor (merit şi venituri) - Politici de recrutare şi carierele lectorilor individuali |
ANUL | VENITURI ÎNSCRISE ÎN BILANŢ | COSTURI CARE POT FI ATRIBUITE ACTIVITĂŢILOR ECONOMICE | DIFERENŢA DINTRE VENITURI ŞI COSTURI | ||
2006 | [...] | [...] | [...] | ||
2007 | [...] | [...] | [...] | ||
2008 | [...] | [...] | [...] | ||
2009 | [...] | [...] | [...] | ||
2010 | [...] | [...] | [...] | ||
2011 | [...] | [...] | [...] | ||
2012 | [...] | [...] | [...] | ||
2013 | [...] | [...] | [...] | ||
2014 | [...] | [...] | [...] | ||
2015 | [...] | [...] | [...] | ||
2016 | [...] | [...] | [...] | ||
2017 | [...] | [...] | [...] | ||
2018 | [...] | [...] | [...] | ||
2019 | [...] | [...] | [...] | ||
30 930 424 | Diferenţa totală: 2006-2019 | ||||
INCASSI TOTALI | DIFFERENZE | ||||||
RICAVI ISCRITTI NEI BILANCIO CINECA HPC-MIUR | COSTI HPC | A PATRIMONIO NETTO SU LETTERA DEL MINISTERO (4) | A FRONTE DEI COSTI | TRA INCASSI TOTALI E COSTI | TRA INCASSI (ESCLUSI QUELL A P.N.) E COSTI | ||
2006 | [...] | [...] | [...] | [...] | |||
2007 | [...] | [...] | [...] | [...] | |||
2008 | [...] | [...] | [...] | [...] | |||
2009 | [...] | [...] | [...] | [...] | |||
2010 | [...] | [...] | [...] | [...] | |||
2011 | [...] | [...] | [...] | [...] | |||
2012 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | |
2013 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | |
2014 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | |
2015 | 11 000 000 | 13 157 494 | 11 000 000 | [...] | [...] | ||
2016 | 9 500 000 | [...] | 9 500 000 | [...] | [...] | ||
2017 | 11 000 000 | [...] | - | 11 000 000 | [...] | [...] | |
19 882 152 | [...] | ||||||
2018 | 13 000 000 | [...] | [...] | [...] | |||
2019 | [...] | [...] | [...] | [...] | |||
-3 122 404 | -89 607 514 | ||||||
ANUL | Venituri provenite din utilizarea CINECA | COSTURI PENTRU SERVICIILE CĂTRE MIUR | ÎNCASĂRI EFECTIVE PENTRU SERVICII CĂTRE MIUR PE FFO | Diferenţă încasări EFECTIVE TRA de la MIUR ŞI COSTURI | ||
2006 | [...] | [...] | [...] | [...] | ||
2007 | [...] | [...] | [...] | [...] | ||
2008 | [...] | [...] | [...] | [...] | ||
2009 | [...] | [...] | [...] | [...] | ||
2010 | [...] | [...] | [...] | [...] | ||
2011 | [...] | [...] | [...] | [...] | ||
2012 | [...] | [...] | [...] | [...] | ||
2013 | 18 850 000 | [...] | [...] | [...] | ||
2014 | [...] | [...] | [...] | [...] | -208 045 | |
2015 | 16 759 349 | [...] | [...] | |||
2016 | 16 000 000 | [...] | [...] | |||
2017 | [...] | [...] | [...] | |||
2018 | 14 000 000 | [...] | [...] | |||
2019 | 8 934 125 | 9 339 909 | -9 339 909 | -66 018 871 | Total diferenţe 2006-2019 | |
ANUL | Venituri provenite din bilanţul CINECA | COSTURI PENTRU SERVICIILE CĂTRE MIUR | ÎNCASĂRI EFECTIVE PENTRU SERVICII CĂTRE MIUR PE FFO | Diferenţa dintre încasările efective de la MIUR şi costuri | ||
2006 | [...] | [...] | [...] | [...]] | [...]:[...]=18,6 % | |
2007 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...]:[...]= [...] % | |
2008 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...]:[...]=[...] % |
2009 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...]:[...]=4,4 % |
2010 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | |
2011 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | |
2012 | [...] | [...] | [...] | [...] | ||
2013 | 18 850 000 | [...] | [...] | [...] | ||
2014 | [...] | [...] | [...] | - 208 045 | ||
2015 | 16 759 349 | [...] | [...] | [...] | [...] | |
2016 | 16 000 000 | [...] | [...] | [...] | ||
2017 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...][...] | |
2018 | 14 000 000 | [...] | [...] | [...] | ||
2019 | [...] | [...] | [...] | [...] | - 66 018 871 | Total diferenţe 2006-2019 |
ANUL | VENITURI ÎNSCRISE ÎN BILANŢ [...] | COSTURI CARE POT FI ATRIBUITE ACTIVITĂŢILOR ECONOMICE | DIFERENŢA DINTRE VENITURI ŞI COSTURI | ||
2006 | [...] | [...] | [...] | ||
2007 | [...] | [...] | [...] | ||
2008 | [...] | [...] | [...] | ||
2009 | [...] | [...] | [...] | ||
2010 | [...] | [...] | [...] | ||
2011 | [...] | [...] | [...] | ||
2012 | [...] | [...] | [...] | ||
2013 | [...] | [...] | [...] | ||
2014 | [...] | [...] | [...] | ||
2015 | [...] | [...] | [...] | ||
2016 | [...] | [...] | [...] | ||
2017 | [...] | [...] | [...] | ||
2018 | [...] | [...] | [...] | ||
2019 | [...] | [...] | [...] | ||
30 930 424 | Diferenţa totală: 2006-2019 | ||||
INCASSI TOTALI | DIFFERENZE | ||||||
RICAVI ISCRITTI NEI BILANCIO CINECA HPC-MIUR | COSTI HPC | A PATRIMONIO NETTO SU LETTERA DEL MINISTERO (4) | A FRONTE DEI COSTI | TRA INCASSI TOTALI E COSTI | TRA INCASSI (ESCLUSI QUELL A P.N.) E COSTI | ||
2006 | [...] | [...] | [...] | [...] | |||
2007 | [...] | [...] | [...] | [...] | |||
2008 | [...] | [...] | [...] | [...] | |||
2009 | [...] | [...] | [...] | [...] | |||
2010 | [...] | [...] | [...] | [...] | |||
2011 | [...] | [...] | [...] | [...] | |||
2012 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | |
2013 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | |
2014 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | |
2015 | 11 000 000 | 13 157 494 | 11 000 000 | [...] | [...] | ||
2016 | 9 500 000 | [...] | 9 500 000 | [...] | [...] | ||
2017 | 11 000 000 | [...] | - | 11 000 000 | [...] | [...] | |
19 882 152 | [...] | ||||||
2018 | 13 000 000 | [...] | [...] | [...] | |||
2019 | [...] | [...] | [...] | [...] | |||
-3 122 404 | -89 607 514 | ||||||
ANUL | Venituri provenite din utilizarea CINECA | COSTURI PENTRU SERVICIILE CĂTRE MIUR | ÎNCASĂRI EFECTIVE PENTRU SERVICII CĂTRE MIUR PE FFO | Diferenţă încasări EFECTIVE TRA de la MIUR ŞI COSTURI... | ||
2006 | [...] | [...] | [...] | [...] | ||
2007 | [...] | [...] | [...] | [...] | ||
2008 | ||||||
[...] | [...] | [...] | [...] | |||
2009 | [...] | [...] | [...] | [...] | ||
2010 | [...] | [...] | [...] | [...] | ||
2011 | [...] | [...] | [...] | [...] | ||
2012 | [...] | [...] | [...] | [...] | ||
2013 | 18 850 000 | [...] | [...] | [...] | ||
2014 | [...] | [...] | [...] | [...] | - 208 045 | |
2015 | 16 759 349 | [...] | [...] | |||
2016 | 16 000 000 | [...] | [...] | |||
2017 | [...] | [...] | [...] | |||
2018 | 14 000 000 | [...] | [...] | |||
2019 | [...] | [...] | [...] | - 66 018 871 | Total diferenţe 2006-2019 | |
Pentru Comisie Margrethe VESTAGER Vicepreşedintă executivă |