Decizia 1212/29-apr-2024 de acceptare a unei cereri prezentate de Ţările de Jos, în temeiul articolului 7 alineatul (4) din Directiva (UE) 2016/797 a Parlamentului European şi a Consiliului, de neaplicare temporară a subsetului-026 din tabelul A 2 din apendicele A la anexa I la Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2023/1695 al Comisiei în privinţa unui număr de 78 de garnituri de tren Coradia Stream Intercity Next Generation (''ICNG'')

Acte UE

Jurnalul Oficial seria L

În vigoare
Versiune de la: 30 Aprilie 2024
Decizia 1212/29-apr-2024 de acceptare a unei cereri prezentate de Ţările de Jos, în temeiul articolului 7 alineatul (4) din Directiva (UE) 2016/797 a Parlamentului European şi a Consiliului, de neaplicare temporară a subsetului-026 din tabelul A 2 din apendicele A la anexa I la Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2023/1695 al Comisiei în privinţa unui număr de 78 de garnituri de tren Coradia Stream Intercity Next Generation (''ICNG'')
Dată act: 29-apr-2024
Emitent: Comisia Europeana
[notificată cu numărul C(2024) 2694]
(Numai textul în limba neerlandeză este autentic)
COMISIA EUROPEANĂ,
având în vedere Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene,
având în vedere Directiva (UE) 2016/797 a Parlamentului European şi a Consiliului din 11 mai 2016 privind interoperabilitatea sistemului feroviar în Uniunea Europeană (1), în special articolul 7 alineatul (4),
(1)JO L 138, 26.5.2016, p. 44, ELI: http://data.europa.eu/eli/dir/2016/797/oj.
Întrucât:
(1)La 6 iulie 2023, Ţările de Jos (denumite în continuare "solicitantul") au prezentat Comisiei o cerere de neaplicare temporară a punctului 5.10.2.4 din tabelul de prioritate al nivelurilor compatibile cu calea din anexa la Regulamentul (UE) 2016/919 al Comisiei (2) în privinţa a 78 de garnituri de tren Coradia Stream Intercity Next Generation ("ICNG") deţinute de întreprinderea feroviară neerlandeză Nederlandse Spoorwegen (NS), principala întreprindere feroviară din reţeaua neerlandeză.
(2)Regulamentul (UE) 2016/919 al Comisiei din 27 mai 2016 privind specificaţia tehnică de interoperabilitate referitoare la subsistemele de control-comandă şi semnalizare ale sistemului feroviar în Uniunea Europeană (JO L 158, 15.6.2016, p. 1, ELI: http://data.europa.eu/eli/reg/2016/919/oj).
(2)În conformitate cu punctul 5.10.2.4 din tabelul de prioritate al nivelurilor compatibile cu calea din anexa la Regulamentul (UE) 2016/919, atunci când primesc informaţii cu privire la toate nivelurile Sistemului european de management al traficului feroviar (ERTMS)/Sistemului european de control al traficului (ETCS) care sunt compatibile cu calea, echipamentele ERTMS/ETCS de la bord trebuie să selecteze din tabel nivelul cu cea mai mare prioritate, disponibil a fi utilizat de echipamentele de la bord. Solicitantul a cerut să i se acorde posibilitatea de a implementa o funcţie suplimentară, "ATB-only" ("numai ATB"), în subsistemul de control-comandă şi semnalizare (CCS) de la bord. Funcţia "ATB-only" are rolul de a permite mecanicilor de locomotivă care nu au fost încă formaţi pentru exploatarea ETCS să exploateze trenul pe liniile ATB convenţionale, precum şi pe aşa-numitele "linii cu semnalizare dublă" (ATB, dublat de ETCS de nivelul 2) în Ţările de Jos, în timp ce îşi finalizează formarea.
(3)După depunerea cererii, Regulamentul (UE) 2016/919 a fost abrogat prin Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2023/1695 al Comisiei (3). În esenţă, obligaţia de a selecta ERTMS pentru exploatarea trenurilor, fără posibilitatea de a utiliza un sistem de clasă B prevăzut în setul de specificaţii nr. 2, ETCS BL3-MR1 indicele 4 subsetul-026-5 v3.4.0 punctul 5.10.2 din tabelul A 2.2 din anexa la Regulamentul (UE) 2016/919, este prevăzută la punctul 5.10.2.4 subsetul-026 indicele 4 din tabelul A 2 din apendicele A la anexa I la Regulamentul (UE) 2023/1695. Prin urmare, cererea iniţială trebuie considerată o cerere de neaplicare temporară a punctului 5.10.2.4 subsetul-026 indicele 4 din tabelul A 2 apendicele A la anexa I la Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2023/1695 al Comisiei.
(3)Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2023/1695 al Comisiei din 10 august 2023 privind specificaţia tehnică de interoperabilitate referitoare la subsistemele control-comandă şi semnalizare ale sistemului feroviar din Uniunea Europeană şi de abrogare a Regulamentului (UE) 2016/919 (JO L 222, 8.9.2023, p. 380, ELI: http://data.europa.eu/eli/reg_impl/2023/1695/oj).
(4)Dintre aceste trenuri ICNG, 49 sunt garnituri de tren cu cinci vagoane, iar restul de 29 sunt garnituri de tren cu opt vagoane, după cum se specifică mai jos:
- Garnituri de tren ICNG-BO cu cinci vagoane (M) destinate exploatării în Ţările de Jos, având proiectul de tip ERATV (Registrul european pentru tipurile de vehicule autorizate) nr. 13-142-0002-1-001-001.
- Garnituri de tren ICNG-BO cu opt vagoane (L) destinate exploatării în Ţările de Jos, având proiectul de tip ERATV (Registrul european pentru tipurile de vehicule autorizate) nr. 13-142-0003-9-001-001.
Garniturile de tren sunt enumerate individual în anexa la prezenta decizie.
(5)Aceste garnituri de tren ICNG sunt echipate cu un subsistem de semnalizare ERTMS la bord certificat în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/919 STI CCS, anexa A, setul de specificaţii nr. 2, ERTMS versiunea de referinţă 3, versiunea de întreţinere 1 (BL3-MR1). Există o compatibilitate cu două sisteme de semnalizare: ERTMS (nivelul 0, nivelul 1 şi nivelul 2) şi sistemul de clasă B ATB-EG/Vv - sistemul de semnalizare preexistent din Ţările de Jos. Se preconizează că garniturile de tren ICNG vor furniza servicii pe linia Amsterdam - Utrecht (35 km) şi pe linia hanseatică (46 km). Acestea sunt linii de mare capacitate în reţeaua feroviară neerlandeză.
(6)Cererea se bazează pe articolul 7 alineatul (1) litera (c) din Directiva (UE) 2016/797. Potrivit Ţărilor de Jos, dacă NS ar fi obligat să dea în exploatare vehicule echipate integral cu ETCS, şi anume partea ERTMS utilizată pentru exploatarea trenurilor, fără posibilitatea de a utiliza un sistem de clasă B, acest lucru ar avea un impact financiar foarte mare, din cauza disponibilităţii unui număr insuficient de mecanici de locomotivă certificaţi să exploateze trenurile echipate cu ERTMS şi a incapacităţii de a exploata în mod optim materialul rulant.
(7)La cererea NS, ar trebui implementată o funcţie suplimentară "ATB-only" în subsistemul CCS de la bord. Funcţia "ATB-only" permite mecanicilor de locomotivă care nu au fost încă formaţi în exploatarea ERTMS să exploateze trenul pe aşa-numitele linii cu semnalizare dublă (ATB, dublat de ERTMS de nivelul 2) în Ţările de Jos. În prezent, în Ţările de Jos sunt în exploatare două linii cu semnalizare dublă: linia hanseatică şi linia Amsterdam-Utrecht. Funcţia "ATB-only" va fi utilizată numai pentru o perioadă de timp limitată, în cursul căreia liniile vor fi convertite în linii exclusiv ERTMS, iar mecanicii de locomotivă vor primi formarea corespunzătoare. După această perioadă, sistemul "ATB-only" ar trebui dezactivat.
(8)Faptul de a dispune de funcţia "ATB-only" ar crea flexibilitate în exploatare. În absenţa funcţiei "ATB-only", un tren ICNG ar putea fi exploatat numai în cadrul ERTMS pe liniile cu semnalizare dublă. Există un plan de implementare pentru a corela garniturile de tren echipate cu ERTMS cu mecanicii de locomotivă formaţi în domeniul ERTMS. Cu toate acestea, NS nu va fi în măsură să formeze un număr suficient de mecanici de locomotivă pentru a exploata pe deplin flota ICNG pe baza ERTMS până în 2025, formarea mecanicilor de locomotivă putându-se finaliza doar la 31 decembrie 2029.
(9)Cele 78 de garnituri de tren ICNG noi vor funcţiona utilizând funcţia "ATB-only" doar pe liniile cu semnalizare dublă Amsterdam - Utrecht (35 km) şi pe linia hanseatică (46 km). În 2026, linia hanseatică va deveni o linie exclusiv ERTMS, funcţia "ATB-only" fiind apoi utilizată numai pe linia Amsterdam - Utrecht până în 2029.
(10)Se preconizează că garniturile de tren ICNG vor fi integrate în graficul de circulaţie începând din 2025, pentru a înlocui actualele trenuri Intercity Materieel (ICM). Cu toate acestea, o parte a respectivului parc nu ar putea fi utilizată dacă funcţia "ATB-only" nu ar fi deja instalată, din cauza lipsei de mecanici de locomotivă formaţi în domeniul ERTMS, certificaţi să conducă noile trenuri ICNG. Prin urmare, graficul de circulaţie nu a putut fi modificat începând cu 2025, iar trenurile ICM nu au putut fi eliminate treptat, deoarece acestea ar fi necesare pentru a deservi fluxurile de trafic pe linia hanseatică. Costurile suplimentare suportate de NS pentru trenurile ICNG aflate în aşteptare, dar nepuse în exploatare în perioada 2025-2029, sunt estimate la 31 milioane EUR.
(11)Conform informaţiilor din planul naţional neerlandez de punere în aplicare a ERTMS, sistemul este instalat mai întâi pe trenuri, iar apoi liniile sunt convertite în linii exclusiv ERTMS. În absenţa funcţiei "ATB-only", garniturile ICM ar fi utilizate mai mult timp. Dacă ERTMS nu ar fi instalat pe o parte a parcului de vehicule noi/modernizate, ar exista blocaje în ceea ce priveşte angajarea mecanicilor de locomotivă şi rotaţia materialului rulant. De asemenea, ar exista mai puţin material rulant disponibil pentru a dobândi experienţă în ceea ce priveşte conducerea cu ERTMS. Formarea mecanicilor de locomotivă ar risca să fie întârziată într-o asemenea măsură încât implementarea ERTMS pe infrastructură ar fi întârziată cu mai mulţi ani.
(12)Din analiza efectuată de Comisie se poate concluziona că specificaţiile alternative, constând în aplicarea temporară a funcţiei "ATB-only", precum şi eliminarea ulterioară a acestei funcţii nu vor determina o reducere a siguranţei sau a interoperabilităţii în contextul implementării garniturilor de tren ICNG în Ţările de Jos.
(13)Din aceste motive, condiţiile prevăzute la articolul 7 alineatul (1) litera (c) şi la articolul 7 alineatul (4) din Directiva (UE) 2016/797 ar trebui considerate ca fiind îndeplinite pentru cele 78 de garnituri de tren în cauză. Prin urmare, cererea înaintată de Ţările de Jos - privind neaplicarea, în privinţa garniturilor de tren respective, a subsetului-026 din tabelul A 2.2 apendicele A la anexa I la Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2023/1695 până la formarea corespunzătoare a tuturor mecanicilor de locomotivă necesari, şi anume până la 31 decembrie 2029 - ar trebui acceptată.
(14)Măsurile prevăzute în prezenta decizie sunt conforme cu avizul comitetului menţionat la articolul 51 alineatul (1) din Directiva (UE) 2016/797,
ADOPTĂ PREZENTA DECIZIE:
-****-
Art. 1
Se aprobă cererea, prezentată de Regatul Ţărilor de Jos, de neaplicare a punctului 5.10.2.4 subsetul-026 indicele 4 din tabelul A 2 al tabelului de prioritate al nivelurilor compatibile cu calea din apendicele A la anexa I la Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2023/1695, în privinţa a 78 de garnituri de tren ICNG.
Art. 2
Până la data de 31 decembrie a fiecărui an, Regatul Ţărilor de Jos informează Comisia cu privire la progresele înregistrate în formarea mecanicilor de locomotivă în ceea ce priveşte funcţionarea ERTMS şi semnalizarea ERTMS.
Art. 3
Prezenta decizie se aplică în limitele geografice ale reţelei feroviare neerlandeze.
Art. 4
Prezenta decizie se aplică până la 31 decembrie 2029.
Art. 5
Prezenta decizie se adresează Regatului Ţărilor de Jos.
-****-
Adoptată la Bruxelles, 29 aprilie 2024.

Pentru Comisie

Adina-Ioana VĂLEAN

Membră a Comisiei

ANEXĂ:
1.Lista celor 49 de garnituri de tren Coradia Stream compuse din cinci vagoane

B2 (vagon-remorcă cu post de conducere)

H2

D2

C2

A2(vagon-remorcă cu post de conducere)

Nr. de identificare

Cod vehicul

Nr. de serie

Bit de control

Cod vehicul

Nr. de serie

Bit de control

Cod vehicul

Nr. de serie

Bit de control

Cod vehicul

Nr. de serie

Bit de control

Cod vehicul

Nr. de serie

Bit de control

3101

NL-NS 94 84 -4

601

001

9

NL-NS 94 84 -4

603

001

7

NL-NS 94 84 -4

604

001

6

NL-NS 94 84 -4

605

001

5

NL-NS 94 84 -4

602

001

8

3102

NL-NS 94 84 -4

601

002

7

NL-NS 94 84 -4

603

002

5

NL-NS 94 84 -4

604

002

4

NL-NS 94 84 -4

605

002

3

NL-NS 94 84 -4

602

002

6

3103

NL-NS 94 84 -4

601

003

5

NL-NS 94 84 -4

603

003

3

NL-NS 94 84 -4

604

003

2

NL-NS 94 84 -4

605

003

1

NL-NS 94 84 -4

602

003

4

3104

NL-NS 94 84 -4

601

004

3

NL-NS 94 84 -4

603

004

1

NL-NS 94 84 -4

604

004

0

NL-NS 94 84 -4

605

004

9

NL-NS 94 84 -4

602

004

2

3105

NL-NS 94 84 -4

601

005

0

NL-NS 94 84 -4

603

005

8

NL-NS 94 84 -4

604

005

7

NL-NS 94 84 -4

605

005

6

NL-NS 94 84 -4

602

005

9

3106

NL-NS 94 84 -4

601

006

8

NL-NS 94 84 -4

603

006

6

NL-NS 94 84 -4

604

006

5

NL-NS 94 84 -4

605

006

4

NL-NS 94 84 -4

602

006

7

3107

NL-NS 94 84 -4

601

007

6

NL-NS 94 84 -4

603

007

4

NL-NS 94 84 -4

604

007

3

NL-NS 94 84 -4

605

007

2

NL-NS 94 84 -4

602

007

5

3108

NL-NS 94 84 -4

601

008

4

NL-NS 94 84 -4

603

008

2

NL-NS 94 84 -4

604

008

1

NL-NS 94 84 -4

605

008

0

NL-NS 94 84 -4

602

008

3

3109

NL-NS 94 84 -4

601

009

2

NL-NS 94 84 -4

603

009

0

NL-NS 94 84 -4

604

009

9

NL-NS 94 84 -4

605

009

8

NL-NS 94 84 -4

602

009

1

3110

NL-NS 94 84 -4

601

010

0

NL-NS 94 84 -4

603

010

8

NL-NS 94 84 -4

604

010

7

NL-NS 94 84 -4

605

010

6

NL-NS 94 84 -4

602

010

9

3111

NL-NS 94 84 -4

601

011

8

NL-NS 94 84 -4

603

011

6

NL-NS 94 84 -4

604

011

5

NL-NS 94 84 -4

605

011

4

NL-NS 94 84 -4

602

011

7

3112

NL-NS 94 84 -4

601

012

6

NL-NS 94 84 -4

603

012

4

NL-NS 94 84 -4

604

012

3

NL-NS 94 84 -4

605

012

2

NL-NS 94 84 -4

602

012

5

3113

NL-NS 94 84 -4

601

013

4

NL-NS 94 84 -4

603

013

2

NL-NS 94 84 -4

604

013

1

NL-NS 94 84 -4

605

013

0

NL-NS 94 84 -4

602

013

3

3114

NL-NS 94 84 -4

601

014

2

NL-NS 94 84 -4

603

014

0

NL-NS 94 84 -4

604

014

9

NL-NS 94 84 -4

605

014

8

NL-NS 94 84 -4

602

014

1

3115

NL-NS 94 84 -4

601

015

9

NL-NS 94 84 -4

603

015

7

NL-NS 94 84 -4

604

015

6

NL-NS 94 84 -4

605

015

5

NL-NS 94 84 -4

602

015

8

3116

NL-NS 94 84 -4

601

016

7

NL-NS 94 84 -4

603

016

5

NL-NS 94 84 -4

604

016

4

NL-NS 94 84 -4

605

016

3

NL-NS 94 84 -4

602

016

6

3117

NL-NS 94 84 -4

601

017

5

NL-NS 94 84 -4

603

017

3

NL-NS 94 84 -4

604

017

2

NL-NS 94 84 -4

605

017

1

NL-NS 94 84 -4

602

017

4

3118

NL-NS 94 84 -4

601

018

3

NL-NS 94 84 -4

603

018

1

NL-NS 94 84 -4

604

018

0

NL-NS 94 84 -4

605

018

9

NL-NS 94 84 -4

602

018

2

3119

NL-NS 94 84 -4

601

019

1

NL-NS 94 84 -4

603

019

9

NL-NS 94 84 -4

604

019

8

NL-NS 94 84 -4

605

019

7

NL-NS 94 84 -4

602

019

0

3120

NL-NS 94 84 -4

601

020

9

NL-NS 94 84 -4

603

020

7

NL-NS 94 84 -4

604

020

6

NL-NS 94 84 -4

605

020

5

NL-NS 94 84 -4

602

020

8

3121

NL-NS 94 84 -4

601

021

7

NL-NS 94 84 -4

603

021

5

NL-NS 94 84 -4

604

021

4

NL-NS 94 84 -4

605

021

3

NL-NS 94 84 -4

602

021

6

3122

NL-NS 94 84 -4

601

022

5

NL-NS 94 84 -4

603

022

3

NL-NS 94 84 -4

604

022

2

NL-NS 94 84 -4

605

022

1

NL-NS 94 84 -4

602

022

4

3123

NL-NS 94 84 -4

601

023

3

NL-NS 94 84 -4

603

023

1

NL-NS 94 84 -4

604

023

0

NL-NS 94 84 -4

605

023

9

NL-NS 94 84 -4

602

023

2

3124

NL-NS 94 84 -4

601

024

1

NL-NS 94 84 -4

603

024

9

NL-NS 94 84 -4

604

024

8

NL-NS 94 84 -4

605

024

7

NL-NS 94 84 -4

602

024

0

3125

NL-NS 94 84 -4

601

025

8

NL-NS 94 84 -4

603

025

6

NL-NS 94 84 -4

604

025

5

NL-NS 94 84 -4

605

025

4

NL-NS 94 84 -4

602

025

7

3126

NL-NS 94 84 -4

601

026

6

NL-NS 94 84 -4

603

026

4

NL-NS 94 84 -4

604

026

3

NL-NS 94 84 -4

605

026

2

NL-NS 94 84 -4

602

026

5

3127

NL-NS 94 84 -4

601

027

4

NL-NS 94 84 -4

603

027

2

NL-NS 94 84 -4

604

027

1

NL-NS 94 84 -4

605

027

0

NL-NS 94 84 -4

602

027

3

3128

NL-NS 94 84 -4

601

028

2

NL-NS 94 84 -4

603

028

0

NL-NS 94 84 -4

604

028

9

NL-NS 94 84 -4

605

028

8

NL-NS 94 84 -4

602

028

1

3129

NL-NS 94 84 -4

601

029

0

NL-NS 94 84 -4

603

029

8

NL-NS 94 84 -4

604

029

7

NL-NS 94 84 -4

605

029

6

NL-NS 94 84 -4

602

029

9

3130

NL-NS 94 84 -4

601

030

8

NL-NS 94 84 -4

603

030

6

NL-NS 94 84 -4

604

030

5

NL-NS 94 84 -4

605

030

4

NL-NS 94 84 -4

602

030

7

3131

NL-NS 94 84 -4

601

031

6

NL-NS 94 84 -4

603

031

4

NL-NS 94 84 -4

604

031

3

NL-NS 94 84 -4

605

031

2

NL-NS 94 84 -4

602

031

5

3132

NL-NS 94 84 -4

601

032

4

NL-NS 94 84 -4

603

032

2

NL-NS 94 84 -4

604

032

1

NL-NS 94 84 -4

605

032

0

NL-NS 94 84 -4

602

032

3

3133

NL-NS 94 84 -4

601

033

2

NL-NS 94 84 -4

603

033

0

NL-NS 94 84 -4

604

033

9

NL-NS 94 84 -4

605

033

8

NL-NS 94 84 -4

602

033

1

3134

NL-NS 94 84 -4

601

034

0

NL-NS 94 84 -4

603

034

8

NL-NS 94 84 -4

604

034

7

NL-NS 94 84 -4

605

034

6

NL-NS 94 84 -4

602

034

9

3135

NL-NS 94 84 -4

601

035

7

NL-NS 94 84 -4

603

035

5

NL-NS 94 84 -4

604

035

4

NL-NS 94 84 -4

605

035

3

NL-NS 94 84 -4

602

035

6

3136

NL-NS 94 84 -4

601

036

5

NL-NS 94 84 -4

603

036

3

NL-NS 94 84 -4

604

036

2

NL-NS 94 84 -4

605

036

1

NL-NS 94 84 -4

602

036

4

3137

NL-NS 94 84 -4

601

037

3

NL-NS 94 84 -4

603

037

1

NL-NS 94 84 -4

604

037

0

NL-NS 94 84 -4

605

037

9

NL-NS 94 84 -4

602

037

2

3138

NL-NS 94 84 -4

601

038

1

NL-NS 94 84 -4

603

038

9

NL-NS 94 84 -4

604

038

8

NL-NS 94 84 -4

605

038

7

NL-NS 94 84 -4

602

038

0

3139

NL-NS 94 84 -4

601

039

9

NL-NS 94 84 -4

603

039

7

NL-NS 94 84 -4

604

039

6

NL-NS 94 84 -4

605

039

5

NL-NS 94 84 -4

602

039

8

3140

NL-NS 94 84 -4

601

040

7

NL-NS 94 84 -4

603

040

5

NL-NS 94 84 -4

604

040

4

NL-NS 94 84 -4

605

040

3

NL-NS 94 84 -4

602

040

6

3141

NL-NS 94 84 -4

601

041

5

NL-NS 94 84 -4

603

041

3

NL-NS 94 84 -4

604

041

2

NL-NS 94 84 -4

605

041

1

NL-NS 94 84 -4

602

041

4

3142

NL-NS 94 84 -4

601

042

3

NL-NS 94 84 -4

603

042

1

NL-NS 94 84 -4

604

042

0

NL-NS 94 84 -4

605

042

9

NL-NS 94 84 -4

602

042

2

3143

NL-NS 94 84 -4

601

043

1

NL-NS 94 84 -4

603

043

9

NL-NS 94 84 -4

604

043

8

NL-NS 94 84 -4

605

043

7

NL-NS 94 84 -4

602

043

0

3144

NL-NS 94 84 -4

601

044

9

NL-NS 94 84 -4

603

044

7

NL-NS 94 84 -4

604

044

6

NL-NS 94 84 -4

605

044

5

NL-NS 94 84 -4

602

044

8

3145

NL-NS 94 84 -4

601

045

6

NL-NS 94 84 -4

603

045

4

NL-NS 94 84 -4

604

045

3

NL-NS 94 84 -4

605

045

2

NL-NS 94 84 -4

602

045

5

3146

NL-NS 94 84 -4

601

046

4

NL-NS 94 84 -4

603

046

2

NL-NS 94 84 -4

604

046

1

NL-NS 94 84 -4

605

046

0

NL-NS 94 84 -4

602

046

3

3147

NL-NS 94 84 -4

601

047

2

NL-NS 94 84 -4

603

047

0

NL-NS 94 84 -4

604

047

9

NL-NS 94 84 -4

605

047

8

NL-NS 94 84 -4

602

047

1

3148

NL-NS 94 84 -4

601

048

0

NL-NS 94 84 -4

603

048

8

NL-NS 94 84 -4

604

048

7

NL-NS 94 84 -4

605

048

6

NL-NS 94 84 -4

602

048

9

3149

NL-NS 94 84 -4

601

049

8

NL-NS 94 84 -4

603

049

6

NL-NS 94 84 -4

604

049

5

NL-NS 94 84 -4

605

049

4

NL-NS 94 84 -4

602

049

7

2.Lista celor 29 de garnituri de tren Coradia Stream compuse din opt vagoane

B1 (vagon-remorcă cu post de conducere)

H1

G1

D1

C1

F1

E1

A1 (vagon-remorcă cu post de conducere)

Nr. de identificare

Cod vehicul

Nr. de serie

Bit de control

Cod vehicul

Nr. de serie

Bit de control

Cod vehicul

Nr. de serie

Bit de control

Cod vehicul

Nr. de serie

Bit de control

Cod vehicul

Nr. de serie

Bit de control

Cod vehicul

Nr. de serie

Bit de control

Cod vehicul

Nr. de serie

Bit de control

Cod vehicul

Nr. de serie

Bit de control

3201

NL-NS 94 84 -4

606

001

4

NL-NS 94 84 -4

608

001

2

NL-NS 94 84 -4

609

001

1

NL-NS 94 84 -4

610

001

8

NL-NS 94 84 -4

611

001

7

NL-NS 94 84 -4

612

001

6

NL-NS 94 84 -4

613

001

5

NL-NS 94 84 -4

607

001

3

3202

NL-NS 94 84 -4

606

002

2

NL-NS 94 84 -4

608

002

0

NL-NS 94 84 -4

609

002

9

NL-NS 94 84 -4

610

002

6

NL-NS 94 84 -4

611

002

5

NL-NS 94 84 -4

612

002

4

NL-NS 94 84 -4

613

002

3

NL-NS 94 84 -4

607

002

1

3203

NL-NS 94 84 -4

606

003

0

NL-NS 94 84 -4

608

003

8

NL-NS 94 84 -4

609

003

7

NL-NS 94 84 -4

610

003

4

NL-NS 94 84 -4

611

003

3

NL-NS 94 84 -4

612

003

2

NL-NS 94 84 -4

613

003

1

NL-NS 94 84 -4

607

003

9

3204

NL-NS 94 84 -4

606

004

8

NL-NS 94 84 -4

608

004

6

NL-NS 94 84 -4

609

004

5

NL-NS 94 84 -4

610

004

2

NL-NS 94 84 -4

611

004

1

NL-NS 94 84 -4

612

004

0

NL-NS 94 84 -4

613

004

9

NL-NS 94 84 -4

607

004

7

3205

NL-NS 94 84 -4

606

005

5

NL-NS 94 84 -4

608

005

3

NL-NS 94 84 -4

609

005

2

NL-NS 94 84 -4

610

005

9

NL-NS 94 84 -4

611

005

8

NL-NS 94 84 -4

612

005

7

NL-NS 94 84 -4

613

005

6

NL-NS 94 84 -4

607

005

4

3206

NL-NS 94 84 -4

606

006

3

NL-NS 94 84 -4

608

006

1

NL-NS 94 84 -4

609

006

0

NL-NS 94 84 -4

610

006

7

NL-NS 94 84 -4

611

006

6

NL-NS 94 84 -4

612

006

5

NL-NS 94 84 -4

613

006

4

NL-NS 94 84 -4

607

006

2

3207

NL-NS 94 84 -4

606

007

1

NL-NS 94 84 -4

608

007

9

NL-NS 94 84 -4

609

007

8

NL-NS 94 84 -4

610

007

5

NL-NS 94 84 -4

611

007

4

NL-NS 94 84 -4

612

007

3

NL-NS 94 84 -4

613

007

2

NL-NS 94 84 -4

607

007

0

3208

NL-NS 94 84 -4

606

008

9

NL-NS 94 84 -4

608

008

7

NL-NS 94 84 -4

609

008

6

NL-NS 94 84 -4

610

008

3

NL-NS 94 84 -4

611

008

2

NL-NS 94 84 -4

612

008

1

NL-NS 94 84 -4

613

008

0

NL-NS 94 84 -4

607

008

8

3209

NL-NS 94 84 -4

606

009

7

NL-NS 94 84 -4

608

009

5

NL-NS 94 84 -4

609

009

4

NL-NS 94 84 -4

610

009

1

NL-NS 94 84 -4

611

009

0

NL-NS 94 84 -4

612

009

9

NL-NS 94 84 -4

613

009

8

NL-NS 94 84 -4

607

009

6

3210

NL-NS 94 84 -4

606

010

5

NL-NS 94 84 -4

608

010

3

NL-NS 94 84 -4

609

010

2

NL-NS 94 84 -4

610

010

9

NL-NS 94 84 -4

611

010

8

NL-NS 94 84 -4

612

010

7

NL-NS 94 84 -4

613

010

6

NL-NS 94 84 -4

607

010

4

3211

NL-NS 94 84 -4

606

011

3

NL-NS 94 84 -4

608

011

1

NL-NS 94 84 -4

609

011

0

NL-NS 94 84 -4

610

011

7

NL-NS 94 84 -4

611

011

6

NL-NS 94 84 -4

612

011

5

NL-NS 94 84 -4

613

011

4

NL-NS 94 84 -4

607

011

2

3212

NL-NS 94 84 -4

606

012

1

NL-NS 94 84 -4

608

012

9

NL-NS 94 84 -4

609

012

8

NL-NS 94 84 -4

610

012

5

NL-NS 94 84 -4

611

012

4

NL-NS 94 84 -4

612

012

3

NL-NS 94 84 -4

613

012

2

NL-NS 94 84 -4

607

012

0

3213

NL-NS 94 84 -4

606

013

9

NL-NS 94 84 -4

608

013

7

NL-NS 94 84 -4

609

013

6

NL-NS 94 84 -4

610

013

3

NL-NS 94 84 -4

611

013

2

NL-NS 94 84 -4

612

013

1

NL-NS 94 84 -4

613

013

0

NL-NS 94 84 -4

607

013

8

3214

NL-NS 94 84 -4

606

014

7

NL-NS 94 84 -4

608

014

5

NL-NS 94 84 -4

609

014

4

NL-NS 94 84 -4

610

014

1

NL-NS 94 84 -4

611

014

0

NL-NS 94 84 -4

612

014

9

NL-NS 94 84 -4

613

014

8

NL-NS 94 84 -4

607

014

6

3215

NL-NS 94 84 -4

606

015

4

NL-NS 94 84 -4

608

015

2

NL-NS 94 84 -4

609

015

1

NL-NS 94 84 -4

610

015

8

NL-NS 94 84 -4

611

015

7

NL-NS 94 84 -4

612

015

6

NL-NS 94 84 -4

613

015

5

NL-NS 94 84 -4

607

015

3

3216

NL-NS 94 84 -4

606

016

2

NL-NS 94 84 -4

608

016

0

NL-NS 94 84 -4

609

016

9

NL-NS 94 84 -4

610

016

6

NL-NS 94 84 -4

611

016

5

NL-NS 94 84 -4

612

016

4

NL-NS 94 84 -4

613

016

3

NL-NS 94 84 -4

607

016

1

3217

NL-NS 94 84 -4

606

017

0

NL-NS 94 84 -4

608

017

8

NL-NS 94 84 -4

609

017

7

NL-NS 94 84 -4

610

017

4

NL-NS 94 84 -4

611

017

3

NL-NS 94 84 -4

612

017

2

NL-NS 94 84 -4

613

017

1

NL-NS 94 84 -4

607

017

9

3218

NL-NS 94 84 -4

606

018

8

NL-NS 94 84 -4

608

018

6

NL-NS 94 84 -4

609

018

5

NL-NS 94 84 -4

610

018

2

NL-NS 94 84 -4

611

018

1

NL-NS 94 84 -4

612

018

0

NL-NS 94 84 -4

613

018

9

NL-NS 94 84 -4

607

018

7

3219

NL-NS 94 84 -4

606

019

6

NL-NS 94 84 -4

608

019

4

NL-NS 94 84 -4

609

019

3

NL-NS 94 84 -4

610

019

0

NL-NS 94 84 -4

611

019

9

NL-NS 94 84 -4

612

019

8

NL-NS 94 84 -4

613

019

7

NL-NS 94 84 -4

607

019

5

3220

NL-NS 94 84 -4

606

020

4

NL-NS 94 84 -4

608

020

2

NL-NS 94 84 -4

609

020

1

NL-NS 94 84 -4

610

020

8

NL-NS 94 84 -4

611

020

7

NL-NS 94 84 -4

612

020

6

NL-NS 94 84 -4

613

020

5

NL-NS 94 84 -4

607

020

3

3221

NL-NS 94 84 -4

606

021

2

NL-NS 94 84 -4

608

021

0

NL-NS 94 84 -4

609

021

9

NL-NS 94 84 -4

610

021

6

NL-NS 94 84 -4

611

021

5

NL-NS 94 84 -4

612

021

4

NL-NS 94 84 -4

613

021

3

NL-NS 94 84 -4

607

021

1

3222

NL-NS 94 84 -4

606

022

0

NL-NS 94 84 -4

608

022

8

NL-NS 94 84 -4

609

022

7

NL-NS 94 84 -4

610

022

4

NL-NS 94 84 -4

611

022

3

NL-NS 94 84 -4

612

022

2

NL-NS 94 84 -4

613

022

1

NL-NS 94 84 -4

607

022

9

3223

NL-NS 94 84 -4

606

023

8

NL-NS 94 84 -4

608

023

6

NL-NS 94 84 -4

609

023

5

NL-NS 94 84 -4

610

023

2

NL-NS 94 84 -4

611

023

1

NL-NS 94 84 -4

612

023

0

NL-NS 94 84 -4

613

023

9

NL-NS 94 84 -4

607

023

7

3224

NL-NS 94 84 -4

606

024

6

NL-NS 94 84 -4

608

024

4

NL-NS 94 84 -4

609

024

3

NL-NS 94 84 -4

610

024

0

NL-NS 94 84 -4

611

024

9

NL-NS 94 84 -4

612

024

8

NL-NS 94 84 -4

613

024

7

NL-NS 94 84 -4

607

024

5

3225

NL-NS 94 84 -4

606

025

3

NL-NS 94 84 -4

608

025

1

NL-NS 94 84 -4

609

025

0

NL-NS 94 84 -4

610

025

7

NL-NS 94 84 -4

611

025

6

NL-NS 94 84 -4

612

025

5

NL-NS 94 84 -4

613

025

4

NL-NS 94 84 -4

607

025

2

3226

NL-NS 94 84 -4

606

026

1

NL-NS 94 84 -4

608

026

9

NL-NS 94 84 -4

609

026

8

NL-NS 94 84 -4

610

026

5

NL-NS 94 84 -4

611

026

4

NL-NS 94 84 -4

612

026

3

NL-NS 94 84 -4

613

026

2

NL-NS 94 84 -4

607

026

0

3227

NL-NS 94 84 -4

606

027

9

NL-NS 94 84 -4

608

027

7

NL-NS 94 84 -4

609

027

6

NL-NS 94 84 -4

610

027

3

NL-NS 94 84 -4

611

027

2

NL-NS 94 84 -4

612

027

1

NL-NS 94 84 -4

613

027

0

NL-NS 94 84 -4

607

027

8

3228

NL-NS 94 84 -4

606

028

7

NL-NS 94 84 -4

608

028

5

NL-NS 94 84 -4

609

028

4

NL-NS 94 84 -4

610

028

1

NL-NS 94 84 -4

611

028

0

NL-NS 94 84 -4

612

028

9

NL-NS 94 84 -4

613

028

8

NL-NS 94 84 -4

607

028

6

3229

NL-NS 94 84 -4

606

029

5

NL-NS 94 84 -4

608

029

3

NL-NS 94 84 -4

609

029

2

NL-NS 94 84 -4

610

029

9

NL-NS 94 84 -4

611

029

8

NL-NS 94 84 -4

612

029

7

NL-NS 94 84 -4

613

029

6

NL-NS 94 84 -4

607

029

4

Publicat în Jurnalul Oficial seria L din data de 30 aprilie 2024