Wolters Kluwer, Acordare cadouri clientilor
Acordare cadouri clientilor
Acordare cadouri clienţilor
Tratează din punct de vedere fiscal si contabil cadourile acordate clienţilor.
Proceduri legale prezentate sub formă de diagrame interactive, cu ajutorul cărora puteți verifica pas cu pas cum ar trebui să procedaţi într-un caz dat.
Află mai multe despre Fluxuri.
Doresti o prezentare?Contactează-ne!
Pas: Trataţii şi mese
Conform Codului fiscal, sunt considerate cheltuieli de protocol cele ocazionate de acordarea unor cadouri, trataţii şi mese partenerilor de afaceri, efectuate în scopul afacerii.
Nu reprezintă cadouri mesele oferite partenerilor de afaceri sau alte operaț iuni similare, oferite în scopul stimulării vânzărilor, în scopul realizării de venituri impozabile. Acestea sunt considerate cheltuieli de protocol cu prestări de servicii.
Art. 21 (3) a) Codul fiscal şi pct. 33 Normele Codului fiscal la art. 21 (3) a) Codul fiscal
Pas: Tichete cadou
În conformitate cu Normele metodologice de aplicare a dispoziţiilor Legii nr. 193/2006 privind acordarea tichetelor cadou şi a tichetelor de creşă, angajatorii pot utiliza tichete cadou pentru campanii de marketing, studiul pieţei, promovarea pe pieţe existente sau noi, pentru protocol, pentru cheltuielile de reclamă şi publicitate, în limita sumelor destinate acoperirii valorii nominale a acestor tichete, prevăzute în bugetele proprii, aprobate potrivit legii, în poziţii distincte de cheltuieli, denumite tichete cadou.
În acest caz, regimul fiscal aplicabil contravalorii nominale a tichetelor cadou acordate de angajatori este cel stabilit prin dispoziţiile Codului fiscal pentru cheltuielile efectuate de contribuabili.
Art. 2 din Legea nr. 193/2006