Curtea de Apel -, Oficiul pentru Protecţia Consumatorilor. Plângere. Respingerea soluţiei Oficiului. Legalitatea soluţionării plângerii

Articole
Publicare: Pandectele Romane 2 din 2006
Autor:
Tip: Jurisprudenta

Oficiul pentru Protecţia Consumatorilor. Plângere. Respingerea soluţiei Oficiului. Legalitatea soluţionării plângerii

Oficiul pentru Protecţia Consumatorilor. Plângere. Respingerea soluţiei Oficiului. Legalitatea soluţionării plângerii

Faptul că autorul plângerii adresate Oficiului pentru Protecţia Consumatorilor doreşte o anumită rezolvare a deficienţelor constatate la autoturismul achiziţionat şi nu colaborează cu societatea comercială vânzătoare a autoturismului pentru găsirea unei modalităţi de soluţionare legală a problemelor legate de autoturismul său, conform art. 17 din O.G. nr. 21/1992, nu poate fi apreciat ca refuz nejustificat de soluţionare a cererii de către Oficiului pentru Protecţia Consumatorilor.

(Curtea de Apel Bucureşti, secţia a VIII-a contencios administrativ şi fiscal, sentinţa civilă nr. 512 din 23 martie 2005)

Prin acţiunea înregistrată la 30.09.2004 şi precizată la data de 12.11.2004 (fila 125 dosar), reclamantul B.A.I. a chemat în judecată Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor, Autoritatea Naţională de Control şi Comisia pentru Cercetarea Abuzurilor Corupţiei şi...

Conținut complet disponibil după conectare pe Sintact