Curtea de Apel -, ALBU Oana, BUTA Paul George, Marcă. Nume comercial. Rea-credinţă. Momentul la care se analizează încălcarea dispoziţiilor legale. Încălcarea principiului disponibilităţii

Articole
Publicare: Revista Romana de Jurisprudenta 2 din 2011
Autori:
Tip: Jurisprudenta comentata

Marcă. Nume comercial. Rea-credinţă. Momentul la care se analizează încălcarea dispoziţiilor legale. Încălcarea principiului disponibilităţii

Marcă. Nume comercial. Rea-credinţă. Momentul la care se analizează încălcarea dispoziţiilor legale. Încălcarea principiului disponibilităţii

Legea nr. 84/1998, art. 3 alin. (1) lit. a), art. 23, art. 47

Legea nr. 31/1990, art. 222

Convenţia de la Paris pentru protecţia proprietăţii intelectuale, art. 6 septies, art. 8

Hotărârea Guvernului nr. 833/1998, Regula 15

În mod corect a susţinut recurentul că pretinsa încălcare a dispoziţiilor art. 6 septies şi art. 8 din Convenţia de la Paris pentru protecţia proprietăţii intelectuale trebuia să fie analizată la momentul depunerii cererii de înregistrare a mărcii.[…]

După cum a rezultat din lucrările dosarului şi având în vedere că actele juridice ale societăţii se iau cu acordul majorităţii asociaţilor (în cazul când aceştia sunt în număr de doi, cu cote egale de participare, ca în speţă, fiind necesară unanimitatea), Curtea constată că nu a existat acordul societăţii comerciale pentru folosirea numelui comercial al acesteia în cuprinsul mărcii.

Conținut complet disponibil după conectare pe Sintact