Tribunalul ARGES, Folosirea de practici comerciale incorecte. Sintagma „promo'
Folosirea de practici comerciale incorecte. Sintagma „promo'
Folosirea de practici comerciale incorecte. Sintagma „promo”
- Codul de procedură civilă: art. 115-119
- Codul civil: art. 1169
- Ordonanţa Guvernului nr. 2/2001: art. 34
- Legea nr. 363/2007: art. 7 alin. (1), art. 16
- Ordonanţa Guvernului nr. 99/2000: art. 32, art. 33, art. 73, art. 76
- Convenţia europeană a drepturilor omului: art. 6
Marcarea de către comerciant a unor produse cu sintagma „promo”, fără a exista reduceri pentru produsele respective, nu constituie o practică comercială incorectă, întrucât consumatorul mediu este persoana cu „un nivel de informare rezonabil, care este rezonabil de atentă şi circumspectă”, or, din această perspectivă, un consumator mediu putea face distincţia între noţiunile de „promoţie” şi „promo”, dacă ar fi fost suficient de atent şi circumspect.
Folosirea sintagmei „promo” de către un comerciant, fără a oferi reduceri pentru produsele respective, constituie o practică comercială incorectă.
(Tribunalul Argeş, Secţia civilă, decizia civilă nr. 1218/RC din...
Conținut complet disponibil după conectare pe Sintact