Art. 36. - Introducerea semnalărilor prevăzute la art. 38 din Regulamentul SIS cooperare se realizează prin inserarea unui set de informaţii în SINS şi, dacă semnalările sunt de interes Schengen, în SIS, din bazele de date ale sistemelor informatice gestionate de autorităţile naţionale competente din MAI, prin intermediul interfeţei grafice a SINS sau prin integrarea serviciilor web în aplicaţiile proprii, după cum urmează: - Ordinul 58/2024 pentru aprobarea procedurilor de lucru privind activităţile autorităţilor naţionale competente din cadrul sau din subordinea Ministerului Afacerilor Interne aferente semnalărilor din Sistemul informatic naţional de semnalări sau Sistemul de informaţii Schengen

M.Of. 271

În vigoare
Versiune de la: 29 Martie 2024
Art. 36
(1)Introducerea semnalărilor prevăzute la art. 38 din Regulamentul SIS cooperare se realizează prin inserarea unui set de informaţii în SINS şi, dacă semnalările sunt de interes Schengen, în SIS, din bazele de date ale sistemelor informatice gestionate de autorităţile naţionale competente din MAI, prin intermediul interfeţei grafice a SINS sau prin integrarea serviciilor web în aplicaţiile proprii, după cum urmează:
a)bazele de date "Obiecte", "Furt-auto" şi "RNA" de la nivelul Poliţiei Române şi sistemul informatic "eSIF" de la nivelul Poliţiei de Frontieră Române pentru obiectele prevăzute la art. 38 alin. (2) din Regulamentul SIS cooperare, declarate ca furate ori însuşite în mod ilegal;
b)bazele de date administrate de autorităţile naţionale competente MAI, respectiv Sistemul naţional informatic de evidenţă a paşapoartelor simple, denumit în continuare SNIEPS, de la nivelul Direcţiei Generale de Paşapoarte, denumită în continuare DGP, Sistemul informatic naţional de evidenţă a permiselor de conducere şi a vehiculelor înmatriculate, denumit în continuare SNEPCVÎ, de la nivelul Direcţiei Generale Permise de Conducere şi Înmatriculări, denumită în continuare DGPCÎ, Sistemul naţional informatic de evidenţă a persoanelor, denumit în continuare SNIEP, de la nivelul Direcţiei Generale pentru Evidenţa Persoanelor, denumită în continuare DGEP, Sistemul informatic de management al străinilor, denumit în continuare SIMS, organizat la nivelul Inspectoratului General pentru Imigrări, denumit în continuare IGI, pentru obiectele prevăzute la art. 38 alin. (2) lit. k)-m) din Regulamentul SIS cooperare, declarate pierdute sau notificate emitentului ca fiind pierdute, anulate, false sau furate.
(2)Obiectele pentru care se introduce semnalarea de către DGP, DGPCÎ, DGEP şi IGI sunt prevăzute în anexa nr. 8.
(3)Data expirării semnalărilor cu privire la obiectele prevăzute la alin. (1) lit. b) se stabileşte în mod implicit la data expirării valabilităţii documentelor emise, cu excepţia cazurilor în care autoritatea care le-a introdus stabileşte o altă dată de expirare.