Art. 4. - Hotararea 934/2025 privind stabilirea cheltuielilor necesare pregătirii şi desfăşurării în bune condiţii a alegerilor locale parţiale din data de 7 decembrie 2025
M.Of. 1009
În vigoare Versiune de la: 31 Octombrie 2025
Art. 4
(1)Prin zi de activitate se înţelege munca desfăşurată pe parcursul unei zile calendaristice, indiferent de numărul de ore prestate.
(2)Plata indemnizaţiilor membrilor birourilor şi oficiilor electorale se face pe baza listelor de prezenţă aprobate de către preşedinţii birourilor electorale şi ai oficiilor electorale.
(3)Plata indemnizaţiilor personalului tehnic auxiliar desemnat de către prefecţi/primari/preşedinţii consiliilor judeţene se face pe baza listelor de prezenţă, avizate de către preşedinţii birourilor sau oficiilor electorale, după caz, şi aprobate de către prefecţi.
(4)Plata indemnizaţiilor personalului tehnic auxiliar desemnat de către Autoritatea Electorală Permanentă se face pe baza listelor de prezenţă, avizate de către preşedinţii birourilor sau oficiilor electorale, după caz, şi aprobate de către preşedintele Autorităţii Electorale Permanente.
(5)Plata indemnizaţiilor operatorilor de calculator ai birourilor electorale ale secţiilor de votare repartizaţi pe secţii de votare se face pe baza listelor de prezenţă, avizate de către preşedinţii birourilor electorale ale secţiilor de votare şi aprobate de către prefecţi. Serviciul de Telecomunicaţii Speciale pune la dispoziţia prefecţilor, la solicitarea acestora, informaţii privind participarea operatorilor de calculator repartizaţi pe secţii de votare la activităţile realizate pentru pregătirea şi organizarea procesului electoral.
(6)Plata indemnizaţiilor operatorilor de calculator ai birourilor electorale ale secţiilor de votare repartizaţi pe centre de votare se face pe baza pontajelor întocmite de către prefecţi ca urmare a informaţiilor puse la dispoziţie de Serviciul de Telecomunicaţii Speciale şi Autoritatea Electorală Permanentă privind participarea operatorilor de calculator repartizaţi pe centre de votare la activităţile realizate pentru pregătirea şi organizarea procesului electoral.
(7)Plata indemnizaţiilor prevăzute la art. 3 alin. (2) şi (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2025 pentru personalul Ministerului Afacerilor Interne inclus în planurile de măsuri specifice domeniilor ordinii şi siguranţei publice pentru asigurarea securităţii operaţiunilor şi activităţilor derulate pentru buna organizare şi desfăşurare a procesului electoral, aprobate la nivelul Ministerului Afacerilor Interne, Poliţiei Române, Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti şi inspectoratelor de poliţie judeţene, se face pe baza listelor de prezenţă întocmite şi aprobate potrivit procedurilor emise la nivelul respectivelor instituţii.
(8)Plata indemnizaţiilor statisticienilor se face pe baza listelor de prezenţă avizate de către directorii executivi ai direcţiilor regionale/judeţene de statistică, după caz, şi aprobate de către preşedinţii birourilor sau oficiilor electorale, după caz.