Directiva 2003/37/CE/26-mai-2003 privind omologarea de tip a tractoarelor agricole sau forestiere, a remorcilor acestora şi a echipamentului remorcat interschimbabil, împreună cu sistemele, componentele şi unităţile lor tehnice separate şi de abrogare a Directivei 74/150/CEE
Editia Speciala a Jurnalului Oficial
Ieşit din vigoarePentru Parlamentul European Preşedintele P. COX Pentru Consiliu Preşedintele G. DRYS |
LISTA ANEXELOR | |
Anexa I | Modele de fise descriptive |
Anexa II: | |
- capitolul A | Definirea categoriilor si tipurilor de vehicule |
- capitolul B | Lista cerinţelor în scopul omologării CE de tip a vehiculelor |
Apendicele 1 | Definirea vehiculelor cu destinaţie specială si lista cerinţelor în scopul omologării CE de tip a vehiculelor; aplicabilitatea directivelor speciale la vehiculele cu destinaţie specială |
Apendicele 2 | Proceduri de urmat în timpul omologării CE de tip a vehiculelor |
- capitolul C | Certificatul de omologare CE de tip a vehiculelor |
Apendicele 1 | Sistemul de numerotare pentru certificatul de omologare CE de tip |
Anexa III | Certificatul de conformitate CE |
Anexa IV | Proceduri de asigurare a conformităţii producţiei |
Anexa V | Limite pentru vehiculele în serii mici si vehiculele sfârşit de serie |
Anexa VI | Lista omologărilor CE de tip emise în conformitate cu directivele speciale |
Anexa VII | Proceduri de urmat în timpul omologării CE de tip în mai multe trepte |
Anexa VIII | Tabel de corespondenţă |
Nr. axei | Pneuri (dimensiuni) | Capacitate de încărcare | Masa maximă tehnic admisă pe axă | Sarcină maximă verticală admisă (1) pe punctul de cuplare |
1 | ||||
2 | ||||
3 | ||||
(1) Sarcina transmisă centrului de referinţă al cuplajului în condiţii statice. | ||||
"Motor prototip (*) | Motoare din cadrul familiei (**) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tipul motorului | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nr. de cilindri | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Turaţia nominală (min-1) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Debit de combustibil per cursă (mm3) pentru motoarele diesel, debit de combustibil (g/h) pentru motoarele alimentate cu benzină, la puterea netă nominală | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Puterea netă nominală (kW) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Turaţia la puterea maximă (min-1) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Puterea netă maximă (kW) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Turaţia la cuplul maxim (min-1) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Debit de combustibil per cursă (mm3) pentru motoarele diesel, debit de combustibil (g/h) pentru motoarele cu benzină, la cuplul maxim | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cuplul maxim (Nm) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Turaţia inferioară la ralanti (min-1) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cilindree (în procente din motorul prototip) | 100 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)Pentru detalii complete, a se vedea secţiunea 3.2. (**)Pentru detalii complete, a se vedea secţiunea 3.4. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Turaţia standard corespunzătoare PPP | Turaţia corespunzătoare a motorului | Puterea | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(min-1) | (min-1) | (kW) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1-540 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2-1 000 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3-540 ECO | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4-1 000 ECO | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Treapta de viteză | Raportul cutiei de viteze | Raportul (rapoartele) cutiei de transfer | Raportul final de transmisie | Raportul general de transmitere |
Maximum pentru mecanismul de schimbare a vitezelor (1) 1 2 3 Minimum pentru mecanismul de schimbare a vitezelor (1) Mers înapoi 1 | ||||
(1) Transmisie cu variaţie continuă (TVC). | ||||
Numărul elementului | Toate versiunile | Versiunea 1 | Versiunea 2 | etc. | Versiunea "n" |
Obiectul | Numărul omologării CE de tip sau al omologării CE de tip pe componente | Data omologării CE de tip sau a omologării CE de tip pe componente | Tip (uri) Variantă(e) Versiune(i) cuprinsă(e) |
Exemplu | |||
Dispozitive de frânare | E1*76/432*97/54*0026*00 | 3.2.2000 | MF/320/U |
E4*76/432*97/54*0039*00 | 1.3.2000 | MF/320/F |
Nr. Obiect | Directive şi anexe de bază | JOL | Aplicabilitate (pentru T4 şi C4 a se vedea apendicele I) | ||||||
TI | T2 | T3 | T5 | c | R | s | |||
1.1. Masa maximă cu încărcătură | 74/151/EEC I | 84, 28.3.1974, p. 25 | X | X | X | X | (X) | (X) | (X) |
1.2. Placa de înmatriculare | 74/151/EEC II | - | X | X | X | X | I | (X) | (X) |
1.3. Rezervorul de carburant | 74/151/EEC III | - | X | X | X | X | I | - | - |
1.4. Mase de balast | 74/151/EEC IV | - | X | X | (X) | I | - | - | |
1.5. Avertizor sonor | 74/151/EEC V | - | X | X | X | X | I | - | - |
1.6. Nivel sonor (extern) | 74/151/EEC VI | - | X | X | X | (X) | I | - | - |
2.1. Viteza maximă | 74/152/EEC Annex, paragraph 1 | 84, 28.3.1974, p. 33 | X | X | X | (X) | I | - | - |
2.2. Platforme de încărcare | 74/152/EEC Annex, paragraph 2 | - | X | X | X | (X) | I | - | - |
3.1. Oglinzi retrovizoare | 74/346/EEC | 191, 15.7.1974, p. 1 | X | X | (X) | I | - | - | |
4.1. Câmpul de vizibilitate şi ştergătoarele de parbriz | 74/347/EEC | 191, 15.7.1974, p. 5 | X | X | X | (X) | I | - | - |
5.1. Direcţie | 75/321/EEC | 147, 9.6.1975, p. 24 | X | X | X | (X) | (X) | - | - |
6.1. Compatibilitate electromagnetică | 75/322/EEC | 147, 9.6.1975, p. 28 | X | X | X | X | I | - | - |
7.1. Dispozitive de frânare | 76/432/EEC | 122, 8.5.1976, p. 1 | X | X | X | - | (X) | (X) | (X) |
71/320/EEC | 202, 6.9.1971, p. 37 | - | - | - | X | - | - | - | |
8.1. Scaune pentru pasageri | 76/763/EEC | 262, 27.9.1976, p. 135 | X | - | X | (X) | I | - | - |
9.1. Nivel sonor (interior) | 77/311/EEC | 105, 28.4.1977, p. 1 | X | X | X | (X) | I | - | - |
10.1. Dispozitive de protecţie în caz de răsturnare | 77/536/EEC | 220, 29.8.1977, p. 1 | X | - | - | (X) | (X) | - | - |
12.1. Scaunul conducătorului auto | 78/764/EEC | 255, 18.9.1978, p. 1 | X | X | X | (X) | (X) | - | - |
13.1. Instalaţia de iluminat | 78/933/EEC | 325, 20.11.1978, p. 16 | X | X | X | (X) | I | (X) | (X) |
14.1. Dispozitive de iluminat şi de semnalizare luminoasă | 79/532/EEC | 145, 13.6.1979, p. 16 | X | X | X | X | X | (X) | (X) |
15.1. Dispozitive de cuplaj şi de mers înapoi | 79/533/EEC | 145, 13.6.1979, p. 20 | X | X | X | (X) | I | - | - |
16.1. Dispozitive de protecţie în caz de răsturnare (încercare statică) | 79/622/EEC | 179, 17.7.1979, p. 1 | X | - | - | (X) | I | - | - |
17.1. Spaţiu de manevră şi acces la postul de conducere | 80/720/EEC | 194, 28.7.1980, p. 1 | X | - | X | (X) | I | - | - |
18.1. Prize de putere | 86/297/EEC | 186, 8.7.1986, p. 19 | X | X | X | (X) | I | - | - |
19.1. Dispozitive de protecţie în caz de răsturnare montate în spate (tractoare cu ecartament îngust) | 86/298/EEC | 186, 8.7.1986, p. 26 | X | (X) | I | ||||
20.1. Instalarea elementelor de comandă | 86/415/EEC | 240, 26.8.1986, p. 1 | X | X | X | (X) | I | - | - |
21.1. Dispozitive de protecţie în caz de răsturnare montate în faţă (tractoare cu ecartament îngust) | 87/402/EEC | 220, 8.8.1987, p. 1 | X | (X) | I | ||||
22.1 Dimensiunile şi masa remorcii | 89/173/EEC I | 67, 10.3.1989, p. 1 | X | X | X | (X) | I | (X) | (X) |
22.2. Vitrajul | 89/173/EEC III | - | X | X | X | - | I | - | - |
92/22/EEC | 129, 14.5.1992, p. 11 | - | - | - | X | - | - | - | |
22.3. Regulator de viteză | 89/173/EEC II, 1 | - | X | X | X | (X) | I | - | - |
22.4. Protecţia componentelor de tracţiune | 89/173/EEC II, 2 | - | X | X | X | (X) | I | - | - |
22.5. Cuplaje mecanice | 89/173/EEC IV | - | X | X | X | (X) | I | (X) | (X) |
22.6. Placa regulamentară | 89/173/EEC V | - | X | X | X | (X) | I | (X) | (X) |
22.7. Cuplaj cu frâna remorcii | 89/173/EEC VI | - | X | X | X | (X) | I | (X) | (X) |
23.1. Emisii poluante | 2000/25/EC | 173, 12.7.2000, p. 1 | X | X | X | X | X | - | - |
24.1. Pneuri 0 | [//EC] | - | X | X | X | X | - | (X) | (X) |
25.1. Stabilitate (1) | [//EC] | - | - | - | - | SD | - | - | - |
26.1. Punctele de fixare a centurii de siguranţă | 76/115/EEC | 24, 30.1.1976, p. 6 | X | X | X | X | X | - | - |
27.1. Centuri de siguranţă | 77/541/EEC | 220, 29.8.1977, p. 95 | - | - | - | X | - | - | - |
28.1. Vitezometru şi mers înapoi | 75/443/EEC | 196, 26.7.1975, p. 1 | - | - | - | X | - | - | - |
29.1. Sisteme antipulverizare | 91/226/EEC | 103, 23.4.1991, p. 5 | - | - | - | X | - | (X) | - |
30.1. Dispozitive de limitare a vitezei | 92/24/EEC | 129, 14.5.1992, p. 154 | - | - | - | X | - | - | - |
31.1. Dispozitive de protecţie spate (^ | [//EC] | - | - | - | - | - | - | SD | - |
32.1. Protecţie laterală | 89/297/EEC | 124, 5.5.1989 | - | - | - | X | - | (X) | - |
Legendă: X = aplicabilă în forma existentă (X) = aplicabilă în forma modificată (2) DI = directivă specială - = neaplicabilă I = acelaşi ca T conform categoriei | |||||||||
(1)Până la adoptarea directivelor privind pneurile, stabilitatea şi dispozitivele de protecţie spate, absenţa unei directive speciale în acest domeniu nu împiedică acordarea omologării de tip a întregului vehicul. (2) Pentru acordarea omologării CE de tip, parantezele trebuie eliminate. | |||||||||
Număr dat în tabelul din partea I (directive speciale) | Numărul directivei de bază privind "autovehiculele" | JOL | |
1.5. | Avertizoare sonore | 70/388/CEE | 176, 10.8.1970, p. 12 |
1.6. | Nivel sonor (exterior) | 70/157/CEE | 42, 23.2.1970, p. 16 |
4.1. | Câmpul de vizibilitate şi ştergătoare de parbriz | 77/649/CEE | 284, 10.10.1978, p. 11 |
5.1. | Direcţie | 70/311/CEE | 133, 18.6.1970, p. 10 |
6.1. | Suprimarea interferenţei radio | 72/245/CEE | 152, 6.7.1972, p. 15 |
7.1. | Dispozitive de frânare | 71/320/CEE | 202, 6.9.1971, p. 37 |
14.1. | Catadioptri spate | 76/757/CEE | 262, 27.9.1976, p. 32 |
14.1. | Lămpi spate | 76/758/CEE | 262, 27.9.1976, p. 54 |
14.1. | Indicator de direcţie | 76/759/CEE | 262, 27.9.1976, p. 71 |
14.1. | Iluminare placă de înmatriculare | 76/760/CEE | 262, 27.9.1976, p. 85 |
14.1. | Faruri | 76/761/CEE | 262, 27.9.1976, p. 96 |
14.1. | Faruri de întâlnire | 76/761/CEE | - |
14.1. | Faruri de ceaţă faţă | 76/762/CEE | 262, 27.9.1976, p. 122 |
14.1. | Faruri de ceaţă spate | 77/538/CEE | 220, 29.8.1977, p. 60 |
14.1. | Faruri de mers înapoi | 77/539/CEE | 220, 29.8.1977, p. 72 |
22.2. | Geamuri de siguranţă | 92/22/CEE | 129, 14.5.1992, p. 11 |
23.1. | Emisii poluante | 88/77/CEE | 36, 9.2.1988, p. 33 |
Numărul dat în tabelul din partea I (directivă specială) | Numărul regulamentului UN/ECE | |
1.5. | Avertizor sonor | R 28 |
1.6. | Nivel sonor (extern) | R 51 |
4.1. | Câmp de vizibilitate şi ştergătoare de parbriz | R71 |
5.1. | Direcţie | R 79 |
6.1. | Suprimarea interferenţei radio | R 10 |
7.1. | Dispozitive de frânare | R 13 |
13.1. | Instalaţie de iluminat | R 86 (*) (*) |
14.1. | Catadioptri spate | R 3 |
14.1. | Lămpi spate | R 7 |
14.1. | Indicator direcţie | R 6 |
14.1. | Iluminare placă de înmatriculare | R4 |
14.1. | Faruri | R1-R8-R20-R98 |
14.1. | Faruri de întâlnire | R1-R8-R20-R98 |
14.1. | Faruri de ceaţă faţă | R 19 |
14.1. | Faruri de ceaţă spate | R 38 |
14.1. | Faruri de mers înapoi | R 23 |
22.2. | Geamuri de siguranţă | R 43 (**) |
23.1. | Emisii poluante | R 49/R 96 (***) |
(*) Numai pentru dispozitivele menţionate de directiva corespunzătoare. (**) Cu excepţia parbrizelor din sticlă. (***) Numai cu privire la etapele menţionate de directiva corespunzătoare. | ||
Numărul dat în tabelul din partea I (directive speciale) | Obiect | Codurile OCDE (*) | |
10.1. | 77/536/CEE | încercări oficiale privind structurile de protecţie ale tractoarelor agricole sau forestiere (încercare dinamică) | Codul 3 |
16.1. | 79/622/CEE | încercări oficiale privind structurile de protecţie ale tractoarelor agricole sau forestiere (încercare statică) | Codul 4 |
19.1. | 86/298/CEE | încercări oficiale privind structurile de protecţie instalate în partea din spate a tractoarelor agricole sau forestiere cu roţi, cu ecartament îngust | Codul 7 |
21.1. | 87/402/CEE | încercări oficiale privind structurile de protecţie instalate în partea din faţă a tractoarelor agricole sau forestiere cu roţi, cu ecartament îngust | Codul 6 |
DI | încercări oficiale privind structurile de protecţie ale tractoarelor agricole sau forestiere cu şenile | Codul 8 | |
(*) Decizia C(2000) 59/finală, modificată de C(2001) 15, C(2001) 267 şi C(2002) 17 DI: va fi cuprinsă într-o directivă specială. | |||
Nr. | Obiect | Directive de bază si anexe | Aplicabilitate | |||
T4.1 | T4.2 | T4.3 | C4.1 | |||
1.1. | Masa maximă cu încărcătură | 74/151/CEE I | X | X | X | X |
1.2. | Placa de înmatriculare | 74/151/CEE II | (X) | (X) | X | (X) |
1.3. | Rezervorul de carburant | 74/151/CEE III | X | X | X | X |
1.4. | Mase de balast | 74/151/CEE IV | X | X | X | X |
1.5. | Avertizoare sonore | 74/151/CEE V | X | X | X | X |
1.6. | Nivel sonor (extern) | 74/151/CEE VI | (X) | (X) | X | (X) |
2.1. | Viteza maximă | 74/152/CEE anexa, punctul 1 | X | X | X | X |
2.2. | Platforme de încărcare | 74/152/CEE anexa, punctul 2 | (X) | X | (X) | (X) |
3.1. | Oglinzi retrovizoare | 74/346/CEE | (X) | X | X | (X) |
4.1. | Câmp de vizibilitate şi ştergătoare de parbriz | 74/347/CEE | (X) | (X) | X | (X) |
5.1. | Direcţie | 75/321/CEE | X | X | X | DI |
6.1. | Interferenţă electromagnetică | 75/322/CEE | X | X | X | X |
7.1. | Dispozitive de frânare | 76/432/CEE | (X) | X | X | (X) |
8.1. | Scaune pentru pasageri | 76/763/CEE | X | X | X | X |
9.1. | Nivel sonor (interior) | 77/311/CEE | (X) | X | X | (X) |
10.1. | Dispozitive de protecţie în caz de răsturnare | 77/536/CEE | DI | X | X | DI |
12.1. | Scaunul conducătorului autor | 78/764/CEE | (X) | X | X | (X) |
13.1. | Instalaţia de iluminat | 78/933/CEE | (X) | (X) | X | (X) |
14.1. | Dispozitive de iluminat şi de semnalizare luminoasă | 79/532/CEE | X | X | X | X |
15.1. | Dispozitive de cuplare şi de mers înapoi | 79/533/CEE | (X) | X | X | (X) |
16.1. | Dispozitive de protecţie în caz de răsturnare (încercare statică) | 79/622/CEE | DI | X | X | DI |
17.1. | Spaţiu de manevră, acces la postul de conducere | 80/720/CEE | (X) | (X) | (X) | (X) |
18.1. | Prize de putere | 86/297/CEE | X | X | X | X |
19.1. | Dispozitive de protecţie în caz de răsturnare montate în spate (tractoare cu ecartament îngust) | 86/298/CEE | - | - | - | - |
20.1. | Instalarea comenzilor | 86/415/CEE | X | X | X | X |
21.1. | Dispozitive de protecţie în caz de răsturnare montate în faţă (tractoare cu ecartament îngust) | 87/402/CEE | - | - | - | - |
22.1. | Dimensiunile şi masa remorcii | 89/173/CEE I | (X) | X | X | (X) |
22.2. | Vitrajul | 89/173/CEE III | X | X | X | X |
22.3. | Regulator de viteză | 89/173/CEE II, 1 | X | X | X | X |
22.4. | Protecţia dispozitivelor de acţionare | 89/173/CEE II, 2 | (X) | X | X | (X) |
22.5. | Cuplaje mecanice | 89/173/CEE IV | X | (X) | X | X |
22.6. | Placa de înmatriculare | 89/173/CEE V | X | X | X | X |
22.7. | Cuplaj frână remorcă | 89/173/CEE VI | X | (X) | X | X |
23.1. | Emisii poluante | 2000/25/CE | X | X | X | X |
24.1. | Pneuri 0) | [//CE] | DI | DI | DI | - |
25.1. | Stabilitate 0) | [//CE] | DI | - | - | DI |
Legendă: X = aplicabilă în forma existentă (X) = aplicabilă în forma modificată (2) DI = necesită o directivă specială - = neaplicabilă I = acelaşi ca T conform categoriei | ||||||
(1) Până la adoptarea directivelor privind pneurile şi stabilitatea, absenţa unei directive speciale în acest domeniu nu împiedică acordarea omologării pentru întregul vehicul. (2) Pentru omologarea CE de tip, parantezele trebuie eliminate. | ||||||
Ştampila autorităţii de omologare CE de tip |
Comunicare privind: | ||
- omologarea (1) | unui tip de vehicul | - complet (1) |
- prelungirea omologării (1) | - completat (1) | |
- refuzul acordării omologării (1) | - incomplet (1) | |
- retragerea omologării (1) | - cu variante complete şi incomplete (1) | |
- cu variante completate şi incomplete (2) | ||
Rubrică | Obiect | Directivă | Astfel cum a fost modificată ultima dată | Varianta în cauză (variantele în cauză) |
Rubrică | Obiect | Felul omologării CE de tip şi natura exceptărilor | Varianta în cauză (variantele în cauză) | |
Varianta/versiunea: | … | ||
în mişcare: | …dB(A) | …dB(A) | …dB(A) |
Staţionar: | …dB(A) | …dB(A) | …dB(A) |
Turaţia motorului: | …min-1 | … min-1 | … min-1 |
Varianta/versiunea | Varianta/versiunea | Varianta/versiunea | |
CO | ….g/kWh | ….g/kWh | ….g/kWh |
HC | ….g/kWh | ….g/kWh | ….g/kWh |
NOx | ….g/kWh | ….g/kWh | ….g/kWh |
HC + NOx | ….g/kWh | ….g/kWh | ….g/kWh |
PM | ….g/kWh | ….g/kWh | ….g/kWh |
CO2 | ….g/kWh | ….g/kWh | ….g/kWh |
Varianta/versiunea | Varianta/versiunea | Varianta/versiunea | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
CO | ….g/kWh | ….g/kWh | ….g/kWh | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HC | ….g/kWh | ….g/kWh | ….g/kWh | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NOx | ….g/kWh | ….g/kWh | ….g/kWh | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NMHC | ….g/kWh | ….g/kWh | ….g/kWh | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ch4 | ….g/kWh | ….g/kWh | ….g/kWh | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MP | ….g/kWh | ….g/kWh | ….g/kWh | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Emisia de CO2 la încercarea NRTC la cald | ….g/kWh | ….g/kWh | ….g/kWh | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lucrul mecanic la încercarea NRTC la cald | ….kWh | ….kWh | ….kWh | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Varianta/versiunea | … | ||
dB(A) | dB(A) | dB(A) | |
Metoda de încercare utilizată (anexa I sau II la Directiva 77/311/CEE a Consiliului) | |||
Numărul punţii | Pneuri (dimensiuni) | Capacitate de încărcare | Masa maximă tehnic admisă per axă | Sarcina verticală maximă admisă pe punctul de cuplare |
1 | ||||
2 | ||||
3 | ||||
…………………………………. | …………………………………. |
…………………………………. | …………………………………. |
…………………………………. | …………………………………. |
…………………………………. | …………………………………. |
…………………………………. | …………………………………. |
…………………………………. | …………………………………. |
…………………………………. | …………………………………. |
…………………………………. | …………………………………. |
…………………………………. | …………………………………. |
Belgia:…………… | Bulgaria: …………… | Republica Cehă: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Danemarca: …………… | Germania: …………… | Estonia: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Irlanda: …………… | Grecia: …………… | Spania: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Franţa: …………… | Croaţia: …………… | Italia: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cipru: …………… | Letonia: …………… | Lituania: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Luxemburg: …………… | Ungaria: …………… | Malta: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ţările de Jos: …………… | Austria: …………… | Polonia: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Portugalia: …………… | România: …………… | Slovenia: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Slovacia: …………… | Finlanda: …………… | Suedia: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Regatul Unit: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Număr ui axei | Pneuri (dimensiuni) | Capacitate de încărcare | Masa maximă tehnic admisă per axă | Sarcina verticală maximă admisă pe punctul de cuplare |
1 | ||||
2 | ||||
3 | ||||
…………………………………. | …………………………………. |
…………………………………. | …………………………………. |
…………………………………. | …………………………………. |
…………………………………. | …………………………………. |
…………………………………. | …………………………………. |
Belgia:…………… | Bulgaria: …………… | Republica Cehă: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Danemarca: …………… | Germania: …………… | Estonia: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Irlanda: …………… | Grecia: …………… | Spania: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Franţa: …………… | Croaţia: …………… | Italia: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cipru: …………… | Letonia: …………… | Lituania: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Luxemburg: …………… | Ungaria: …………… | Malta: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ţările de Jos: …………… | Austria: …………… | Polonia: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Portugalia: …………… | România: …………… | Slovenia: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Slovacia: …………… | Finlanda: …………… | Suedia: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Regatul Unit: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Numărul axei | Pneuri (dimensiuni) | Capacitate de încărcare | Masa maximă tehnic admisă per axă | Sarcina verticală maximă admisă pe punctul de cuplare |
1 | ||||
2 | ||||
3 | ||||
…………………………………. | …………………………………. |
…………………………………. | …………………………………. |
…………………………………. | …………………………………. |
…………………………………. | …………………………………. |
…………………………………. | …………………………………. |
Belgia:…………… | Bulgaria: …………… | Republica Cehă: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Danemarca: …………… | Germania: …………… | Estonia: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Irlanda: …………… | Grecia: …………… | Spania: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Franţa: …………… | Croaţia: …………… | Italia: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cipru: …………… | Letonia: …………… | Lituania: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Luxemburg: …………… | Ungaria: …………… | Malta: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ţările de Jos: …………… | Austria: …………… | Polonia: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Portugalia: …………… | România: …………… | Slovenia: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Slovacia: …………… | Finlanda: …………… | Suedia: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Regatul Unit: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Numărul axei | Pneuri (dimensiuni) | Capacitate de încărcare | Masa maximă tehnic admisă per axă | Sarcina verticală maximă admisă pe punctul de cuplare |
1 | ||||
2 | ||||
3 | ||||
…………………………………. | …………………………………. |
…………………………………. | …………………………………. |
…………………………………. | …………………………………. |
…………………………………. | …………………………………. |
…………………………………. | …………………………………. |
Belgia:…………… | Bulgaria: …………… | Republica Cehă: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Danemarca: …………… | Germania: …………… | Estonia: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Irlanda: …………… | Grecia: …………… | Spania: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Franţa: …………… | Croaţia: …………… | Italia: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cipru: …………… | Letonia: …………… | Lituania: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Luxemburg: …………… | Ungaria: …………… | Malta: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ţările de Jos: …………… | Austria: …………… | Polonia: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Portugalia: …………… | România: …………… | Slovenia: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Slovacia: …………… | Finlanda: …………… | Suedia: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Regatul Unit: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Numărul axei | Pneuri (dimensiuni) | Capacitate de încărcare | Masa maximă tehnic admisă per axă | Sarcina verticală maximă admisă pe punctul de cuplare |
1 | ||||
2 | ||||
3 | ||||
…………………………………. | …………………………………. |
…………………………………. | …………………………………. |
…………………………………. | …………………………………. |
…………………………………. | …………………………………. |
…………………………………. | …………………………………. |
Belgia:…………… | Bulgaria: …………… | Republica Cehă: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Danemarca: …………… | Germania: …………… | Estonia: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Irlanda: …………… | Grecia: …………… | Spania: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Franţa: …………… | Croaţia: …………… | Italia: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cipru: …………… | Letonia: …………… | Lituania: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Luxemburg: …………… | Ungaria: …………… | Malta: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ţările de Jos: …………… | Austria: …………… | Polonia: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Portugalia: …………… | România: …………… | Slovenia: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Slovacia: …………… | Finlanda: …………… | Suedia: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Regatul Unit: …………… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Categoria | Unităţi (pentru fiecare tip) |
T | 150 |
C | 50 |
R | 75 |
S | 50 |
Ştampila autorităţii de omologare CE de tip |
Directiva 74/150/CEE | Prezenta directivă |
Articolul 1 alineatul (1) | Articolul 2 |
Articolul 1 alineatul (2) | Articolul 1 |
Articolul 2 | - |
Articolul 3 | Articolul 3 |
Articolul 4 | Articolul 4 |
Articolul 5 alineatul (1) | Articolul 4 alineatul (4) |
Articolul 5 alineatele (2) şi (3) | Articolul 6 |
Articolul 6 alineatele (1), (2) şi (3) | Articolul 5 |
Articolul 6 alineatul (4) | Articolul 10 |
Articolul 7 alineatul (1) | Articolul 7 alineatul (1) |
Articolul 7 alineatul (2) primul paragraf | Articolul 15 |
Articolul 7 alineatul (2) al doilea paragraf | Articolul 16 alineatul (1) |
Articolul 8 alineatul (1) | Articolul 16 (alineatul (2) |
Articolul 8 alineatul (2) | Articolul 14 |
Articolul 8 alineatul (3) | - |
Articolul 9 | Articolul 15 |
Articolul 9 litera (a) | Articolul 4 alineatul (1) |
Articolul 10 | - |
Articolul 11 | Articolul 19 |
Articolele 12 şi 13 | Articolul 20 |
Articolul 14 | s
Articolul 18 |
Articolul 15 | Articolul 22 |
Articolul 16 | Articolul 26 |
Anexa I | Anexa I |
Anexa II | Anexa II |
Anexa III | Anexa III |