Wolters Kluwer, Impozitarea tichetelor cadou acordate tertilor
Impozitarea tichetelor cadou acordate tertilor
Impozitarea tichetelor cadou acordate terţilor
Prezintă condiţiile de acordare şi implicaţiile fiscale pentru tichetele cadou acordate terţilor.
Proceduri legale prezentate sub formă de diagrame interactive, cu ajutorul cărora puteți verifica pas cu pas cum ar trebui să procedaţi într-un caz dat.
Află mai multe despre Fluxuri.
Doresti o prezentare?Contactează-ne!
Pas: Acordare tichete cadou terţilor
Începând cu 18 decembrie 2021 se acordă tichete cadou NUMAI angajaț ilor proprii pentru cheltuieli sociale NU şi altor categorii de beneficiari (ex. Pentru campaniile de marketing, studiul pieţei), conform OUG 130/2021 care abrogă art. 114 alin. (2) lit. n) din Codul fiscal.
Astfel ca acest flux este valabil pana la data de 17 decembrie 2021.
Pas: Scop acordare tichete cadou
În conformitate cu Normele metodologice de aplicare a dispoziţiilor Legii nr. 193/2006 privind acordarea tichetelor cadou şi a tichetelor de creşa, angajatorii pot utiliza tichete cadou pentru campanii de marketing, studiul pieţei, promovarea pe pieţe existente sau noi, pentru protocol, pentru cheltuielile de reclamă şi publicitate, în limita sumelor destinate acoperirii valorii nominale a acestor tichete, prevăzute în bugetele proprii, aprobate potrivit legii, în poziţii distincte de cheltuieli, denumite tichete cadou.
În acest caz, regimul fiscal aplicabil contravalorii nominale a tichetelor cadou acordate de angajatori este cel stabilit prin dispoziţiile Codului Fiscal pentru cheltuielile efectuate de contribuabili.
Art. 2 din Legea nr. 193/2006 şi pct. 2.1-2.5 la Normele de aplicare a Legii nr. 193/2006 actualizată la art. 2