Curtea de Apel -, Marcă notorie. Respingerea la înregistrare a unei mărci similare, chiar dacă obiectul de activitate este diferit
Marcă notorie. Respingerea la înregistrare a unei mărci similare, chiar dacă obiectul de activitate este diferit
Marcă notorie. Respingerea la înregistrare a unei mărci similare, chiar dacă obiectul de activitate este diferit
Legea nr. 84/1998, art. 6
Marca a cărei înregistrare se solicită, Car C. Service, preia elementul distinctiv central al mărcii notorii opuse, C., (C. Insurance), pe care îl asociază unor cuvinte pur descriptive pentru service auto, respectiv car şi service. Similaritatea vizuală este puternic accentuată de preluarea culorii albastre pentru cuvântul comun C., element dominant al ambelor mărci, în vreme ce elementul grafic roşu suprapus cuvintelor Car C. nu atrage atenţia în mod deosebit, iar similaritatea conceptuală este de asemenea ridicată prin raportare la elementul comun C. Similaritatea vizuală şi conceptuală este aşadar foarte ridicată, elementele de detaliu invocate pe larg de apelantă nefiind de natură a o înlătura; similaritatea vizuală este accentuată de preluarea culorii albastre, iar similaritatea auditivă este una medie. Privite în ansamblu, cele două mărci sunt...
Conținut complet disponibil după conectare pe Sintact